پنجاه و هشتمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه دشت آزادگان با هدف خدمت به مردم و نیازمندان و محرومان برگزار شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام حسن عسکری (ع) و هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت حادثه دلخراش شهدای شاهچراغ رزمایش کمک مومنانه با توزیع گوشت در سالن ۲۶ آبان سپاه با حضور پاسداران ولایت پذیر برگزار شد.

سرهنگ مهدی طرفی می گوید: در این رزمایش به تعداد ۲ تن و نیم بسته پروتئینی (گوشت) به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان و سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان و خیرین آماده و این بسته‌ها بین نیازمندان و محرومان شهرستان توزیع می‌شود.

او خدمات به نیازمندان در زمینه‌های مختلف به ویژه بحث محرومیت‌زدایی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: قطعا این نهاد مقدس با قدرت و بیش از گذشته در راستای خدمت به مردم و اقشار ضعیف جامعه گام برخواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان می گوید: تا زمانی که قشر ضعیف و نیازمند در جامعه وجود دارد، کمک‌های مومنانه نیز ادامه خواهد داشت، بسیج نیز در کنار خیران و دستگاه‌های مختلف، همواره در میدان خدمت به مردم به ویژه قشر ضعیف بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.