استاندار ایلام گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جهت تقویت و تکمیل زیرساخت‌های اربعین هزینه شد.

 بهرام‌نیا، استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان گفت: اربعین امسال بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری یک اربعین باشکوه بود و در این راستا مدیران به‌صورت میدانی پای کار بودند و با سیاست‌گذاری که در استان شد، برخی مدیران به‌عنوان معین شهرستان‌ها و برخی نیز در مرز مهران مستقر و متناسب با دستگاه خود ایفای نقش کردند که جای تقدیر و تشکر دارد، در واقع نتیجه این همدلی و هم آوایی اربعین باشکوهی را رقم زد.

وی تصریح کرد: تلاش‌های ۹ ماهه در استان تا قبل از اربعین و توسعه زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه راه، منجر به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات و کاهش ۲۳/۵ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات به نسبت اربعین سال ۹۸ شد.

 بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در اربعین امسال برای اولین بار راه‌های مواصلاتی دو طرفه شد، برای اولین بار حداکثر زمان برای انتقال زائر به شهر‌های مبدأ به نیم ساعت رسید و مهمتر این‌که کرایه انتقال زائران به شهر‌های مبدأ برخلاف نرخ مصوب کمیسیون صورت نگرفت، این در حالی بود که بخشی از زائران به‌صورت مجانی انتقال داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۹ ماه به‌صورت شبانه‌روز در جهت تقویت و تکمیل زیرساخت‌های اربعین تلاش شد و در این مدت با وجود کمبودها، مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های اربعین هزینه شد.

استاندار ایلام در پایان از همه مردم استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد تا با حضور حماسی خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.