جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شیمیایی در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

تجمع جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شیمیایی در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر و همچنین در پی راهپیمایی معاندان نظام اسلامی در برلین و نیز اظهار نظر برخی از مسئولان این کشور علیه نظام اسلامی در  مقابل سفارت آلمان برگزار شد.
در این تجمع که قرار بود ساعت ۱۰ صبح انجام شود، بسیاری از مردم، خانواده شهدا و جانبازان از دقایقی قبل از این ساعت مقابل سفارت آلمان تجمع را آغاز کردند. 

یکی از ایثارگران در خصوص علت حضورش در این تجمع گفت: آمده‌ام تا با حضورم نشان دهم ما همچنان سربازان امام‌خمینی (ره) هستیم و خواهیم بود. اگر دولت مردان غربی فراموش کردند این سربازان چه عهدی با امام‌شان و سپس مقام معظم رهبری بسته‌اند، به تاریخ مراجعه کنند.

برخی از خانواده‌ها با تصویر شهیدشان در کنار عکس حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران شعار دادند که «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست».

مراسم با پخش سرود ملی ایران آغاز شد و همه تجمع‌کنندگان با هم این سرود را زمزمه کردند. در این میان مادر شهیدی می‌گوید: آمدن برایم سخت بود، اما حضور پیدا کردم تا بگویم ما فرزندانمان را با خون جگر بزرگ کردیم و تا جان داریم پای عهدشان خواهیم بود. دشمنان ایران با دیدن چند جوان فریب‌خورده و اغتشاش‌گر هار شده‌اند و فکر کردند خبری است.

اعضای جامعه ایثارگری کشورمان اعم از والدین شهدا، جانبازان و آزادگان با در دست داشتن پرچم کشورمان، تصاویری از مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی و شهدا و سردادن شعار «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا» و پلاکاردهایی منقش به جملاتی با عناوین «امروز جمهوری اسلامی حرم است»، «ابوالفضل علمدار، خامنه‌ای نگهدار» و «جنایت تروریستی داعش در حرم شاهچراغ حاصل تبانی شوم آمریکا و انگلیس و صهیونیسم» اعتراض خود را نسبت به موضع‌گیری آلمان در حوادث اخیر اعلام کردند.

قرائت بیانیه از دیگر برنامه‌های تجمع امروز بود که بعد از قرائت بیانیه، تجمع‌کنندگان با شعار «داعشی بی‌ریشه/ شیراز دمشق نمی‌شه» حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دادند.
در این تجمع همچنین جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر حضور داشتند.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور در واکنش علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) و تجمع معاندان و مزدوران اجانب در شهر برلین اطلاعیه‌ای صادر کردند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
تاریخ انقلاب اسلامی آکنده از کینه‌توزی‌های دشمنان قسم‌خورده خارجی و فریب‌خوردگان داخلی است که برای دستیابی به مقاصد شوم و اهداف شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده‌اند. هنر جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه در تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌ها، بغض و کینه دشمنان و روشنی قلب دوستان را به همراه داشته است. جایگاه ملت بزرگ ایران آن چنان بلند است که امام راحل فرمودند: «ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین ابن علی(ع) هستند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار