تفاهم نامه همکاری بین صداوسیمای مرکز خلیج فارس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس منعقد شد.

 مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس یک نشان معتبر بین المللی است و اکنون با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف بویژه اقتصادی، باید برای مقابله با این جنگ تلاش کنیم.

مهران جلائی کمک به پیشرفت کشور را از اهداف مهم صداوسیما عنوان کرد و گفت: در راستای این تفاهم نامه صداوسیما می‌تواند خدمات شرکت نفت ستاره خلیج فارس را در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین کند.

او گفت: هرمزگان با وجود صنایع مختلف در حوزه اردوی راهیان پیشرفت، دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بندرعباس هم گفت: بیش از ۴۰ درصد بنزین کشور در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تولید می‌شود و این پالایشگاه اهمیت بسیار بالایی برای کشور دارد.

علیرضا جعفرپور گفت: با توجه به اقدامات مهم صورت گرفته در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی برای تبیین اقدامات و دستاورد‌های بزرگ کشور، تولید برنامه‌هایی در خصوص فعالیت‌های این پالایشگاه با کمک صداوسیما نیاز است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: زمانی برای تامین فرآورده‌های نفتی به خارج از کشور نیاز داشتیم و آن‌ها از ارسال این فرآورده‌ها خودداری می‌کردند، اما اکنون فرآورده‌های مورد نیاز کشور در داخل تولید، و حتی گاز مایع و نفتای زیادی به خارج از کشور صادر می‌شود.

جعفرپور گفت: با اقدامات مهندسی صورت گرفته اکنون ظرفیت پالایش فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، از ۳۶۰ هزار به ۴۶۰ هزار بشکه افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.