نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت آیت الله عباسعلی اختری را به خانواده وی و مردم شهرستان سرخه تسلیت گفت.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در پیام خطاب به مرحوم آیت الله اختری آورده است:

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن اختری دامت برکاته 

رحلت اخوی مکرم ، عالم عامل و روحانی خستگی ناپذیر حضرت ابوالشهید آیت الله حاج شیخ عباسعلی اختری رحمه الله علیه موجب تاثر اینجانب گردید.

بنده در طی سال ها دوستی و آشنایی با ایشان ، وی را عالمی خطیب ، دغدغه مند و پر شور در همه صحنه های انقلاب می شناختم و شهادت فرزند دلبندش در این مسیر نشان از ایستادگی و ارادت او به نظام اسلامی داشت و این دلدادگی تا پایان عمر با او همراه بود.

بی تردید آنچه از خدمات مرحوم آقای اختری در سنگر نماز و امامت جمعه سمنان ، مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان و دیگر مسئولیت های مختلف برای دوستداران و علاقمندان او به یادگار مانده ، نشان از عالمی دین دار ، انقلابی ، خدوم و سخت کوش مملو از روحیات و صفات نیک است 

با اندوه فراوان رحلت آن فقید سعید را خدمت شما ، خانواده و فرزندان حاج شیخ عباسعلی و مردم متدین شهرستان سرخه تسلیت می گویم و از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی را برای آن مرحوم در جوار فرزند شهیدش مسئلت می کنم .

سید محمد شاهچراغی نماینده خبرگان رهبری در استان سمنان 

آیت الله عباسعلی اختری نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق ولی فقیه در استان سمنان که به دلیل بیماری سرطان از چند روز قبل در بیمارستان بستری بود، دوشنبه شب دار فانی را وداع گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.