مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: الگوی مصرف برق در روز‌های گرم سال از سوی ۳۰۰ کیلووات‌ساعت در ماه اعلام شده بود که بیش از ۸۸ درصد مشترکان خانگی استان این الگو را رعایت کردند.

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: شرکت برق استان زنجان حدود ۵۰۰ هزار مشترک برق دارد که ۸۰ درصد از این تعداد مشترک خانگی هستند.

وی یادآورشد: تنها ۸ درصد از مشترکان خانگی این استان اندکی بیش از ۳۰۰ کیلووات در ماه مصرف داشتند که با اقدامات ساده‌ای در مصرف انرژی می‌توانند به جمع مشترکان خوش‌مصرف برق اضافه شوند.

جوادی اظهار داشت: کارکنان صنعت برق در سخت‌ترین شرایط برای تامین برق پایدار به عنوان زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت صنعتی و اجتماعی در تلاش هستند.

وی تصریح کرد: در این میان مشترکان برق نیز با مسوولیت‌پذیری در صرفه‌جویی و رعایت کردن الگوی مصرف یاری‌رسان تلاشگران این صنعت در تامین انرژی هستند که خوشبختانه امسال این همراهی و همدلی با اطلاع‌رسانی‌های دقیق محقق شد.

جوادی با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف برق فقط مختص تابستان نیست افزود: باید در همه ماه‌های سال مصرف برق را به اندازه نیاز کنترل کنیم و به زودی فصل سرد سال نیز فرا می‌رسد و افزایش مصرف گاز در زمستان موجب ناترازی در تولید انرژی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان خاطرنشان کرد: بر این مبنا رعایت الگوی مصرف اعلام شده در همه ماه‌های سال اهمیت دارد و باید مشترکان همراه و همیار خدمتگزاران خود در صنعت برق برای تامین انرژی پایدار باشند.

به گفته وی، خوشبختانه امسال با برنامه‌ریزی دقیق وزارت نیرو و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با مشترکان برق صنعتی و کشاورزی و همراهی مشترکان خانگی توانستیم تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

برچسب ها: مصرف برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.