معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عمده هدف پدافند غیرعامل ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است.

محسن حسین میرزایی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل برای حفاظت از جان و اموال افراد و جامعه گفت: تمامی پروژه‌های در حال انجام استان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این پیوست باید پیش از اجرا، در زمان اجرا و پس از اجرای کامل برای طرح‌های حوزه‌های مختلف در چهارمحال و بختیاری از سوی دستگاه‌های اجرایی تهیه و تدوین شده باشد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه تصریح کرد: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران با بهره‌گیری از فعالیت غیرنظامی و فنی و مدیریتی است و در پدافند غیرعامل مسائل نظامی مطرح نیست و تمامی نهادها، صنایع، دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم نقش‌آفرین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در حال حاضر عمده هدف پدافند غیرعامل ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است که اگر به صورت یک برنامه‌ریزی و طراحی در پیشرفت و تعالی کشور نهادینه شود، خود به خود باعث ایمنی می‌شود.

حسین میرزایی ادامه داد: پدافند غیر عامل در زمان قبل از بحران کارکرد بالایی دارد و باعث کاهش هزینه‌ها و خسارت‌ها می‌شود.
وی گفت: در بخش سلامت نیز برای تامین دارو باید اقدامات پدافندی صورت گیرد تا مردم با کمبود داور مواجه نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار