شهروند خبرنگار ما از ارسال کالا‌های خانگی قاچاق از شهرستان هندیجان به تمام نقاط کشور خبر داد.

قاچاق کالا بر تولیدات داخلی کشور تاثیرات منفی می‌گذارد و یکی از معایب آن از بین رفتن اشتغال می‌شود و اقتصاد کشور را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهد. شهروند خبرنگار ما از واردات کالا‌های خانگی از شهرستان هندیجان خبر داد و این کالا‌ها را در سطح کشور توزیع می‌کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار:
قاچاقچیان کالا‌های خانگی در شهرستان هندیجان یکی از توابع بندر ماهشهر استان خوزستان بدون هیچگونه برخورد قانونی کالا‌ها و لوازم خانگی مانند تلویزیون، کولر‌های دوتیکه، یخچال و فریزر، لباسشویی، لوازم آشپزخانه و... را به صورت غیر قانونی وارد می‌کنند. این لوازم پس از انتقال به بندر در منازل و انبار‌ها بصورت مخفیانه نگهداری شده و سپس توسط سه چرخه‌های موتوری در سطح شهر پخش می‌شود. لازم به ذکر است خودرو‌های حامل کالا‌های قاچاق از کشور‌های همسایه مانند دوبی بدون برخورد مسئولان به سراسر کشور و به وسیله خودرو‌های باری با حجم بسیار بالا ارسال می‌شوند؛ لذا خواهشمندیم با کسانی که به این شیوه مبادرت به قاچاق کالای خانگی می‌کنند برخورد قانونی نمایید.

تصاویر ارسال شده را می توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خوزستان


بیشتر بخوانید:

قاچاق شبانه روزی گازوئیل در هندیجان + تصاویر


ارسال کالا‌های خانگی قاچاق از هندیجان به سراسر کشور + تصاویر

ارسال کالا‌های خانگی قاچاق از هندیجان به سراسر کشور + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۸:۲۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
قاچاقچيان كالا‌هاي خانگي در شهرستان هنديجان يكي از توابع بندر ماهشهر استان خوزستان بدون هيچگونه برخورد قانوني كالا‌ها و لوازم خانگي مانند تلويزيون، كولر‌ها دوتيكه، يخچال و فريزر‌، لباسشويي، لوازم آشپزخانه و... را به صورت غير قانوني وارد مي كنند. اين لوازم پس از انتقال به بندر در منازل و انبار‌ها بصورت مخفيانه نگهداري شده و سپس توسط سه چرخه‌هاي موتوري در سطح شهر پخش مي‌ شود. لازم به ذكر است خودرو‌هاي حامل كالا‌هاي قاچاق از كشور‌هاي همسايه مانند دوبي بدون برخورد ماموران به سراسر كشور و به وسيله خودرو‌هاي باري با حجم بسيار بالا ارسال مي شود. لذا خواهشمنديم با كساني كه به اين شيوه مبادرت به قاچاق كالا خانگي مي‌كنند برخورد قانوني نماييد.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۵۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
باید رسانه ایی شود این گونه درج کردن در سامانه نتیجه بخش نیست بندر هندیجان در خوزستان جایگاهی برای قاچاق کالا به سراسر ایران شده است
آخرین اخبار