معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان می توانند در جشنواره نماز با عنوان فجر تا فجر در دو بخش دانش آموزی و آزاد شرکت کنند.

آرش محمدحسینیان با بیان اینکه محور‌های ارسال آثار در دو بخش دانش آموزی و آزاد است، گفت: مددجویان می‌توانند با ارسال آثار خود در محور‌های علمی- پژوهشی، فرهنگی-هنری، ادبی، سرگرمی و آموزشی در جشنواره نماز با عنوان فجر تا فجر شرکت کنند.

او در ادامه با اشاره به مهلت پذیرش آثار فراخوان این جشنواره گفت: شرکت کنندگان با مراجعه به آدرس: noor.namaz.ir و تکمیل فرم ثبت نام تا تاریخ ۲۰ آذرماه می‌توانند در دو بخش "دانش آموزی" همچنین بزرگسالان و خردسالان ۴ تا ۷ سال نیز در "بخش آزاد" ثبت نام کنند.

این مقام مسئول با تاکید به محور‌های ارسال آثار، افزود: مددجویان آثار خود در بخش بزرگسالان را با موضوع "علمی-پژوهشی" در قالب تالیف، مقالات علمی و پژ وهش‌های کاربردی، رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد، با موضوع "فرهنگی-هنری" شامل: کلیپ، پویانمایی وموشن گرافی، طرح‌های گرافیکی، پادکست، عکاسی، نقاشی، خوشنویسی، با موضوع "ادبی" شامل: شعر، خاطره و دلنوشته، داستان و قصه گویی، فیلمنامه و نمایشنامه و با موضوع "سرگرمی و آموزشی" در قالب نرم افزار‌های تلفن همراه و رایانه‌ای و محصولات سخت افزاری به این جشنواره ارسال کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه از تمامی برگزیدگان بخش استانی و کشوری تقدیر خواهد شد، گفت: آثار ارسالی می‌بایست قبلا به هیچ یک از جشنواره‌ها و فراخوان‌های ستاد اقامه نماز استانی یا کشوری ارسال نشده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.