معاون اجرایی تعزیرات استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر عرضه سرم و دارو و برخورد جدی با متخلفان این حوزه خبر داد.

جلال عزتی معاون اجرایی تعزیرات استان کرمانشاه با اشاره به حساسیتی که اکنون در زمینه عرضه سرم و برخی دارو‌ها از جمله آنتی‌بیوتیک‌ها وجود دارد، از تشدید نظارت بر عرضه این محصولات خبر داد.

وی ادامه داد: این تشدید نظارت هم از طریق نظارت بر شرکت‌های دارویی و شرکت‌های پخش دارو و هم از طریق گزارشات مردمی مبنی بر انبار کردن دارو و سرم انجام می‌شود.

معاون اجرایی تعزیرات کرمانشاه خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که در صورت نیاز در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها از جمله معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، داروخانه‌ها را نیز رصد کنیم.

عزتی هرگونه نگهداری سرم و دارویی که در این شرایط مردم به آن نیاز دارند، حتی اگر تولید داخل کشور باشد را مصداق موضوع قاچاق دانست که جرائم قابل توجهی برای متخلفین آن در نظر گرفته می‌شود.

معاون اجرایی تعزیرات استان کرمانشاه به متخلفان و سودجویان هشدار داد که در این شرایط اجازه سواستفاده عده‌ای خاص و بازی با جان و سلامت مردم داده نخواهد شد.

وی از کشف یک پرونده تخلف در زمینه سرم هم خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پرونده که با رصد اطلاعاتی نهاد‌های امنیتی انجام شد، ۸۰ کارتن سرم کشف و ضبط و برای متخلفین پرونده تشکیل شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.