فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کاهش ۱۴ درصدی وقوع انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

نبی اله قاسمی گفت: در سال جدید رویکرد مبارزه قاطع با سرقت و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفته که نتیجه آن در مهر ماه امسال تا این لحظه کاهش ۱۴ درصدی وقوع انواع سرقت و همچنین افزایش ۱۶ درصدی کشف انواع سرقت و افزایش ۷۶ درصدی کشف به وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی وقوع اکثر سرقت‌ها را بی‌توجهی مال باختگان در نگهداری و عدم به کارگیری تجهیزات ایمنی در منزل و وسایل نقلیه و اماکن برشمرد و پیشگیری را مهم‌ترین و کاربردی‌ترین راه مقابله با این گونه سرقت‌ها دانست و بر مشارکت نهاد‌ها و مردم با پلیس در مبارزه با سرقت تاکید کرد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد ادامه داد: دستگیری سارقان و مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است و با به کارگیری حداکثر توان و امکانات می‌توان به خواسته مردم جامه عمل پوشاند.

سرهنگ قاسمی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان، عنوان کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و دستگیری سارقین و جمع آوری معتادین متجاهر از جمله راه‌های مقابله با سرقت‌های خرد و کلان است که با هدف ارتقای امنیت در سال جاری نیز همچنان در برنامه‌های مأموریتی این پلیس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.