رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری مکلف شد سازو کاری را برای کسری فضای باز ساختمان‌ها، آماده و در کمیسیون نظارت و حقوقی مطرح نماید تا بررسی و نتیجه پس از تایید شورا اطلاع‌رسانی شود.

نیکو نژادرئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: در خصوص کسری فضای باز علاوه بر اینکه تصمیم گرفته شد از ساختمان‌های ویلایی کسری فضای باز أخذ نشود همچنین در خصوص سایر ساختمان ها، شهرداری مکلف شد سازو کاری را برای کسری فضای باز سایر ساختمان ها، آماده و در کمیسیون نظارت و حقوقی مطرح نماید تا بررسی و نتیجه پس از تایید شورا اطلاع‌رسانی شود.

او ادامه داد: مسئولین معاونت معماری و شهرسازی در این جلسه مکلف شدند جلسه‌ای برای بررسی موارد کمیسیون ماده ۱۰۰ را با هدف رسیدگی، به روز رسانی، هماهنگ سازی بین اعضای کمیسیون متشکل از نمایندگان شورا، نمایندگان استانداری و نمایندگان دادگستری در خصوص هماهنگی و یکسان سازی جرائم مربوط به این کمیسیون را برگزار کنند.

نیکونژاد درمورد املاک شهرداری نیز بیان کرد: شهرداری املاک زیادی را در سطح شهر دارد، به همین دلیل، به مدیریت املاک اعلام شد اطلاعاتی از املاک سطح شهر که در تملک شهرداری است آماده و در کمیسیون إرائه دهد تا مشخص شود چه تعداد املاک و در کدام قسمت‌های شهر متعلق به شهرداری است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: با توجه به اینکه یکی از عمده‌ترین وظایف شورا‌ها بحث نظارت بر عملکرد شهرداری است در این جلسه مدیریت بازرسی شهرداری مکلف شد ضمن هماهنگی با معاونت‌های شش گانه شهرداری، چک لیست‌های نظارت تخصصی را در رابطه با موضوعات نیروی انسانی، خدمات، عمران و حمل و نقل، شهرسازی، فرهنگی و اجتماعی آماده کند.

او گفت: ضمن ارایه یک تقویم زمانی مناسب تا پایان سال در طول هر ماه یک نظارت تخصصی با حضور شهردار، اعضای محترم شورا، رئیس سازمان یا مدیر منطقه به صورت ستادی و تخصصی براساس چک لیست‌های تهیه شده از مناطق و سازمان‌ها بازرسی و نظارت صورت پذیرد تا محاسن و معایب آن رده استخراج و با بررسی آن‌ها برای کارکنان خدوم و زحمتکش تشویقات و برای کارکنان سهل انگار و بی تفاوت تنبیهات لازم در نظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.