مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت:شمار جان باختگان سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشت.

آقای ستاره با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست پارسال تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی در استان آذربایجان شرقی ۴۹۳ نفر بود گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد فوتی‌های این حوادث به ۵۴۲ نفر افزایش یافت.

آقای ستاره افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در استان در این مدت ۴۰۷ نفر مرد و ۱۳۵ نفر زن بودند که هرکدام نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب چهار و ۳۲ درصد افزایش داشت.

وی گفت: از مجموع جان باختگان سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی در نیمه اول امسال ۳۶۷ نفر در جاده‌های برون شهری و روستایی، ۹۳ نفر در مسیر‌های درون شهری، ۱۹ نفر در جاده‌های خارج از استان و بقیه در سایر راه‌ها یا خارج از حریم جاده‌ها کشته شده اند.
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی همچنین گفت: تعداد مصدومان حوادث رانندگی در استان نیز در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۹ درصد افزایش دارد.

آقای ستاره افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰ هزار و ۳۵ نفر در سوانح رانندگی در مناطق مختلف استان مصدوم شدند که از این تعداد هفت هزار و ۷۰ نفر مرد و ۲هزار و ۹۶۵ نفر زن بودند.

وی گفت:تعداد کل فوتی‌های تصادفات رانندگی سال گذشته آذربایجان شرقی ۹۲۷ نفر و مصدومان این حوادث نیز ۱۵هزار و ۶۴۴ نفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.