مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:تا کنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم تایید نهایی شده اند.

علیرضا قاری‌قرآن در سفربه شهرستان سمیرم از نزدیک با روند اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی بالاخص طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

او در حاشیه این بازدید‌ها اظهار داشت: مطابق با آخرین آمار‌ها بیش از چهار هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم ثبت نام کردند که افزون بر سه هزار نفر آنان حائز شرایط اولیه بوده‌اند و تا کنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سمیرم برای تعداد ۶۰۰ نفر از متقاضیان تامین شده است که پس از تهیه طرح تفکیکی و آماده سازی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

او اذعان داشت: تا کنون زمین به ۲۰ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده در شهر سمیرم واگذار شده و روند اجرای پروژه نیز در مرحله سفت کاری قرار دارد.

قاری‌قرآن گفت: از شش شهرِ شهرستان سمیرم، بیشترین ثبت‌نامی‌های نهضت ملی مسکن برای دو شهرِ سمیرم با تعداد ثبت نامی بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر و حنا با افزون بر ۷۹۰ نفر ثبت نامی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.