رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از ارائه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خدمت در حوزه صدور، تمدید دفترچه ثبت ساعت به رانندگان حمل بار و مسافرخبر داد.

 سرهنگ علی رضایی گفت: یکی از خدمات مهم پلیس راه به رانندگان وسایل نقلیه حوزه حمل مسافر و بار در استان در حوزه دفترچه ثبت ساعت است که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خدمت در این حوزه به رانندگان عزیز طی ۷ ماهه ۱۴۰۱ ارائه شد.

اوافزود: از این تعداد، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جلد دفترچه ثبت ساعت درجه یک و درجه ۲ تمدید و ۱۵۰ جلد دفترچه ثبت ساعت برای ۱۵۰ راننده جدید صادر و ۷۶۵ جلد دفترچه نیز تعویض شد.

رئیس پلیس راه شمال تصریح کرد: طی ۷ ماه گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگانی که برای اخذ خدمات صدور دفترچه به این پلیس مراجعه کردند، در کارگاه آموزش رانندگان شرکت کردند و این دوره آموزشی یک دوره الزامی برای آگاهی رانندگان عزیز از آخرین دستورالعمل‌ها و باید و نباید‌های رانندگی در جاده است.

او اظهار داشت: موضوعاتی مانند رعایت قوانین و مقررات، سرعت مطمئنه در زمان بارندگی‌ها در جاده و الزام به بستن کمربند تمامی مسافران اتوبوس در طول سفر، ممنوعیت حمل بار غیر متعارف توسط اتوبوس ها، عدم استعمال الکل و مواد مخدر از سوی راننده، حمل بار با استاندارد‌های جاده وهم چنین آموزش مقدماتی کمک‌های اولیه از اهم موضوعات آموزشی در این دوره‌ها است.

سرهنگ"رضایی"در پایان افزود: امید است با آموزش‌های لازم به رانندگان ناوگان حمل و نقل و با همکاری این قشر ازحمت کش همچنان شاهد کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای در استان باشیم.

برچسب ها: رانندگان ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار