مدیرکل امور اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان فروش املاک مازاد دستگاه‌ها برای استان پیش‌بینی شده، اما متاسفانه تا امروز موردی انجام نشده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان فروش املاک مازاد دستگاه‌ها برای استان پیش‌بینی شده، اما متاسفانه تا امروز موردی انجام نشده و هر موردی از فروش املاک محقق نشود به منزله عدم تحقق منابع است و به مازاد درآمد استان ضربه می‌زند.

تهمتن عبداللهی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون دستگاه‌های اجرایی جذب اعتباری از اسناد خزانه نداشته‌اند، گفت: جذب اعتبار به خاطر سهولت و سرعت در کار به صورت سامانه‌ای شده و مرحله بانک از آن حذف شده و تقاضا داریم دستگاه‌های اجرایی سریعتر از طریق سامانه اعتبارات لازم خود را جذب کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری افزود: همه اعتبارات نقدی که در اختیار خزانه استان است به حساب دستگاه‌ها واریز شده و آماده هزینه‌کرد است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان فروش املاک مازاد دستگاه‌ها برای استان پیش‌بینی شده، اما متاسفانه تا امروز موردی انجام نشده و هر موردی از فروش املاک محقق نشود به منزله عدم تحقق منابع است و به مازاد درآمد ضربه می‌زند.

وی در پایان گفت: سهمیه فروش املاک هر دستگاه ابلاغ شده که امیدواریم زودتر صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار