راهپیمایی روز دانش آموز ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و قشر‌های مختلف مردم ولایت‌مدار استان از میدان انقلاب (شهرداری سابق) به سمت مسجدجامع برگزار می‌شود.

جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارصبح امروز برگزار شد.

راهپیمایی روز دانش آموز ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۳ آبان با حضور دانش‌آموزان و قشر‌های مختلف مردم ولایت‌مدار استان برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی کرمانشاه از میدان انقلاب (شهرداری سابق) به سمت مسجد جامع خواهد بود.

برنامه‌های مختلف شامل گروه‌های رجز خوانی و موزیک، غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های متعدد و ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر پذیرای راهپیمایان برگزار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی شاهچراغ شیراز به دست عوامل داعش گفت: ۴۳ سال است دشمنان با ترفند‌ها و توطئه‌های فراوان دست به ترور، عملیات تروریستی و شهادت مردم مظلوم و بی گناه کشورمان زدند که به لطف خدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نقشه هایشان نقش بر آب شده است.

آیت الله علما افزود: امروز ایران مقتدر است و جنگ حق و باطل تمامی ندارد و مردم ما در پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در این مراسم گفت: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی و استان کرمانشاه مولفه اقتدار ملی ما هستند و هر جا که تشخیص بدهند به صحنه می‌آیند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

سردار ریحانی افزود: دشمن برای عملیات روانی تبلیغات فراوان و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های خود، در چند روز اخیر ۶۰ میلیون دلار هزینه کرده که لطفا خدا شکست خورده وبه هدف خود نرسیده است.

وی تصریح کرد: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها وسوء مدیریت، مردم پای ارزش‌ها و اصول انقلاب ایستاده‌اند و دشمنان ما در همهراهبرد‌های خود یا شکست خورده‌اند یا ناکام مانده اند و امروز عصبانی هستند.

سردار ریحانی افزود: عملیات تروریستی داعش در شاهچراغ قبح ذاتی و رفتاری و عملی استکبار جهانی را نشان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.