هاشمی گفت: ۷۵ درصد مطالبات دامداران استان در زمینه خرید تضمینی دام تا امروز پرداخت شده است.

استاندار سمنان در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان افزود: ۷۵ درصد پرداخت مطالبات مربوط به دامدارانی است که دام خود را در اختیار امور پشتیبانی دام استان قرار دادند.

وی اظهار داشت: براساس پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه تامین نهاده‌های دامی به صورت امانی برای دامداران با توجه به فرارسیدن فصل سرما و خرید دام ترکیبی در استان در حاشیه حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان سمنان محقق شد.

به گفته وی، تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز بازار استان سمنان به صورت ویژه در دستور کار باشد تا مردم استان هیچگونه دغدغه‌ای برای تامین کالا‌های مورد نیاز خود نداشته باشند.

استاندار سمنان تاکید کرد: نظارت بر مجموعه نانوایی‌های سراسر استان به منظور ارتقاء کیفیت نان به صورت مستمر در دستور کار باشد.

وی اظهار داشت: بازرسی‌ها و نظارت به موقع و مستمر از بازار استان سمنان برای ارتقاء کیفیت خدمات و همچنین پیشگیری از تخلفات احتمالی همچون گذشته با قدرت ادامه یابد.

عرضه گوشت و تخم‌مرغ در استان سمنان کمتر از میانگین قیمت کشوری در دستور کار باشد

استاندار سمنان گفت: عرضه گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز پایین‌تر از میانگین قیمت کشوری در دستور کمیته ستاد تنظیم بازار استان باشد.

هاشمی افزود: گوشت مرغ، گوشت‌قرمز و تخم‌مرغ در استان باید از میانگین قیمت این کالا‌ها در کشور پایین‌تر باشد و کمیته‌ای مخصوص تحقق این مهم ذیل ستاد تنظیم بازار استان تشکیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار