حسین دوام گفت: فرد شاکی از باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد که یک پیک موتوری باشد.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت شکایت فرد منتسب به آل اشپورت اظهار کرد:  این فرد از آل اشپورت نمایندگی ندارد و به او می‌خورد «پیک موتوری» باشد. حتی این شرکت از این فرد طرح دعوا کرده است. سند و مدارکی که ارائه کرده نشان می‌دهد که او در سال ۹۷ طرح دعوا کرده  و دادگاه بدوی در سال ۹۹  رای صادر کرده و بعد از آن اعاده دادرسی داده شده است. هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره و درویش مدیرعامل باشگاه در این باره نقشی نداشتند،   اما متاسفانه به آن صورت دفاعی صورت نگرفته است.

او ادامه داد: مراجع قضایی هم به اسناد و مدارک توجه آن چنانی نداشتند. این فرد که جنس خارجی آورده است، اظهارنامه مالیاتی و اظهار نامه گمرگی ندارد. ما برای حفظ حقوق باشگاه و ابهامات این پرونده اقدامات حقوقی را انجام دادیم و امیدواریم به نتیجه برسیم و  به اطلاع عموم می‌رسانیم.  

دوام درباره پرونده شکایت رسول پناه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه طرح دعوی از سوی کسی اتفاق افتاد که سیستم در راستای حفظ منافع باشگاه به او اعتماد کرده است.   این فرد برای حل مشکلات باشگاه و رضایت کارکنان مستنداتی ارائه کرده که من طبق مصوبات هیئت مدیره پرداختی داشتم. البته راهش  طرح دعوا و انسداد حساب باشگاه پرسپولیس نیست. مدیرعامل و عوامل باشگاه قبل از  بازی با مس کرمان  استرس شدیدی داشتند چرا که قرار بود ۱۰ درصد از مطالبات مالی بازیکنان داخلی و خارجی  پرداخت شود، اما متاسفانه با این شرایط سخت توانستیم بخشی از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنیم. این مشکل  ناشی از افرادی می‌دانم که این آقا را بدون هیچ رزومه‌ای وارد باشگاه می‌کنند  بدون  اینکه درک فوتبالی داشته باشند.  

او افزود: ما مخالف طرح دعوا نیستیم، اما اینکه مشکلات باشگاه پرسپولیس را در نظر نگیرند و حساب باشگاه را توقیف کنید به هیچ عنوان قابل هضم نیست. طبق برنامه قرار است  جلسه دادرسی این پرونده روز ۲۲ آبان ماه برگزار شود. اسم این فرد را نمی‌آورم تا برای دندانپزشکی اش تبلیغ نشود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
از همون اسنپ موتوری ها که براتون جام میاورد
آخرین اخبار