حجت‌الاسلام سادات گفت: اتفاقات اخیر در کشور حکایت از حرکت گسترده و توطئه‌های بزرگ دشمنان علیه نظام و وحدت شیعه و سنی دارد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: گروه تروریستی داعش نوکر و جیره‌خوار آمریکا در منطقه پس از ناامیدی و شکست در اهداف پلید خود و اربابانشان، دست به اقدامات تروریستی در کشور زده که محکوم است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات با بیان اینکه دین اسلام نیز این حرکات ناپسند و هر گونه قتل و کشت و کشتار را محکوم می‌کند، گفت: اتفاقات اخیر در سطح کشور حکایت از حرکت گسترده و توطئه‌های بزرگ دشمنان علیه نظام و وحدت شیعه و سنی دارد.

او با یادآوری اینکه دشمنان با تحریک قومیت‌ها و مذاهب و جنگ روانی دنبال ایجاد اختلاف، ناامیدی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم هستند، تصریح کرد: همه ما برادران شیعه و سنی کردستان ضمن حفظ وحدت و اعلام انزجار از مزدوران ضدانقلاب، خواستار برخورد قاطعانه با مسببان ناامنی‌ها کشور هستیم.

سادات بر لزوم تقویت وحدت، همبستگی، مقاومت و ایستادگی ملت ایران در این شرایط حساس در برابر دشمنان تاکید کرد و یادآور شد: حرکات داعش مورد قبول هیچ دین و انسان عاقلی نیست و همه ما این جنایت را محکوم می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.