معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس، یادمان شهدای گمنام در سفر رئیس جمهور به همدان اختصاص یافت.

حسن رضانیا گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان در نوع خود در کشور کم‌نظیر است ویکی از مراکز مهمی ست که می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی در استان موثر باشد.

شب گذشته جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

او گفت: در سفر رییس جمهور سه طرح برای بهسازی و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان مصوب و ابلاغ شده که باید در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ هزینه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان می‌گوید: ۱۵ میلیارد تومان برای انجام طرح‌های مرتبط با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به این بنیاد، اختصاص یافت.

رضانیا گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل یادمان شهدای گمنام در سطح استان اختصاص داده شد که باید در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرایی شود.

به گفته او؛ مبلغ پنج میلیارد تومان نیز برای اصلاح و تکمیل یادمان در جغرافیای حماسی استان در سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امسال مبلغ یک میلیارد تومان از منابع استانی به بهسازی و تجهیز باغ موزه اختصاص یافته است.

رضانیا می‌گوید: از ابتدای سال تحصیلی امسال تاکنون بیش از ۲ هزار دانش آموز به منظور آشنایی با تاریخ جنگ از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار