شورای هماهنگی تبلیغات از مردم دعوت کرد روز جمعه ۶ آبان پس از اقامه نمازجمعه با حضور در راهپیمایی جنایت حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا روز جمعه (ششم آبان) پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی، جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (علیه‌السلام) را محکوم نمایند.

متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ادامه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با طراحی پیچیده اتاق فکر و توطئه سرویس‌های جاسوسی؛ وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی هدف گرفته شد؛ جنایت هولناکی در حرم مطهر احمد ابن موسی (علیهما‌السلام) رقم خورد. این حادثه غمبار هویت و چهره کریه و پلید عاملان و مسببان وقایع اخیر را نمایان ساخت.

دشمن سعی نمود با بهره‌گیری از فضای موجود و ملتهب جامعه، آتش اختلاف را شعله‌ور نموده و وحدت و هم‌گرایی ملت ایران را مخدوش سازد، اما بی‌تردید اینگونه اقدامات قادر نیست ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی را از مسیر ولایتمداری، دینداری، پیشرفت، حل مشکلات و مبارزه با ظلم و فساد منحرف و یا متوقف سازد. صعود این ملت صبور و استوار به قله‌های رفیع سربلندی حتمی بوده و هیچ طرح و توطئه‌ای مانع نیل به اهداف این مسیر نورانی نخواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه؛ از مردم غیور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته (ششم آبان) در سراسر کشور، نفرت و انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیست به نمایش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گروهی از رزمندگان دفاع مقدس
۰۰:۱۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
فعلاً صبوری میکنیم تا ببینیم آقا چه مگویند آلان آتش زیر خاکستر هستیم و فقط نگاه میکنیم تا دستور بفرمایند اون موقع حساب این ارازل بی حیا وگستاخ را میرسیم صبر صبر میکنیم یک جان بیشتر نداریم تقدیم آقا و وطن مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافق مرگ بر وطن فروش خاک بر سرتان بی غیرت ها برای رفتن به اون آب چکار میکنید برید یک کم از شهدای 10 و15 سال شهید فهمیده یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۰۰:۰۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
تا زنده ام با رهبرم جونم فدای رهبر کور شودن اونهایی که نمیتوندن آقا را ببیند یک مشت وطن فروش و مفت خور مملکت را ریختن بهم بس کنید آب نیست به جای این خرابکاری ها فکر آب باشید به خدا اگه جنگ بشه یکی از این سوسولها جلو نمیاد فقط ادعا دارند نگذارید این انقلاب دست نا اهلان بیفتد حضرت امام خمینی قدسره شریف برای سلامتی حضرت آیت الله خامنه ای صلوات برای شادی روح امام خمینی وشهدای انقلاب اسلامی صلوات برای اینکه مردم هم با هم خوب بشن صلوات اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم اتحاد اتحاد نبرد با آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۵:۵۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
لعنت خدابرباعث وبانی این اغتشاش ها وفتنه ها
Iran (Islamic Republic of)
نظ
۱۳:۱۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
یه عده افراد لاابالی وبی غیرت در بین مردم مدام علیه دین ونظام بدگویی میکنند مردم را دلسرد میکنن. ای تف به شیر اینگونه افراد باطل دنیا.خطر اینا از داعش بدتره
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۱۳:۱۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر بلنگوهای دشمن که جوانان پاک ومعصوم را اغفال میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ایرانی که تا چندروز پیش امنیت بود توسط 100نفر بچه به این شکل درآمده آخه مگه ایران فقط متعلق به هشتادی هست ما می خواهیم آرام دراین کشور زندگی بکنیم نه مثل سوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
یک دانش آموز کلاس 11 را که در اغتشاشات و در هنجارشکنی در دبیرستان بود را دستگیر کردند یک هفته بعد آزاد کردند و از مسولین پرورشی مدرسه خواستند باهاش صحبت کنند که تغییر رویه دهد در همان لحظه اول برگشته به مسول پرورشی می گوید : ببینید من به مسولین امنیتی هم گفته ام که به محض آزادی دوباره می روم خیابان و همه چی را آتش می زنم ، من می خواهم بروم آن ور آب من هر کاری از دستم بر آید برای رفتن انجام می دهم ، دیگه از این خانواده و این بچه چه انتظاری دارید یا زودتر پاسپورتش را بدهید و بگویید سریع از ایران خارج شو و یا در زندان بلایی بر سرش باید آورد که حرف زدن را فراموش کند، بیشتر این دختر بچه ها هستند که هیچ چیزی هم حالیشان نیست و به هیچ صراطی هم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و منافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر وطن فروش.مرگ بر سلبریتی های داعش صفت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
آقا راهپیمایی رو بزارید بعد ازظهر یک روزکاری تا همه بتونیم شرکت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
من خودم و خانواده در اعتراض به مماشات بیش از اندازه مسولین امنیتی شرکت نمی کنم ولی دلم پیش رهبرم هست و از خدا می خواهم از هم من کم و به عمر او بیافزاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
در ایران روز جمعه تعطیله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
شاید همه نروند نماز!!چرا همش تظاهرات بعد ازنمازه؟با این برنامه ریزیتون!!مینداختیدقبل نماز سیل جمعیتو میدیدید.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۳۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر داعش و دمکرات و کومله منافقین و امریکا و انکلیس و المان و فرانسه و غیره
باید به مشکلات مردم رسیدگی کنید // با اینجور چیزها نمیشه مسئله مطالبات مردم در باب معیشت و بیکاری را ماس مالی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
شعار زن هرزگی فحشا چه ربطی به مطالبات اقتصادی مردم داره؟ بیخود خودتونو به مردم عادی نچسبونید. شما شکم سیرهایی که جفتک میندازید مثل ما مشکل اقتصادی ندارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
من درایم 45 روز دوبار برای دفاع از وطنم رفتم ولی امروز دیگه نمی روم ، یعنی چه آنقدر مماشات با آشوبگران ، چرا دستگیرشان نمی کنید ، باید دستگیرشان کنید و و به مکانهای نامشخص انتقال و جواب خانواده هایشان را هم ندهید و بگوید ما هم نمی دانیم بعد از 2 ماه مختصر اطلاعاتی به خانواده هایشان بدهید و مجازات سنگین هم در نظر بگیرید ، از طریق رسانه ملی هم اعلام کنید از فردا هر جوانی دستگیر شود ، در صورتیکه والدین آنها از دولت حقوق دریافت می کند والدینش از کار برکنار میشوند ، خیلی از این جوانان والدینشان از حقوق بگیران دولتی هستند در پالایشگاه ، پتروشیمی ، صنایع فولاد ، شرکت گاز و وزارت نیرو هستند و حقوقهای بالایی دریافت می کنند و زیاد خورده اند و مست کرده اند پول حرام کار خودش را کرده است من از اینکه دولت اقدامات تنبیهی را نمی کند خیلی غمگین هستم از اینکه برخورد سخت نمی کند خیلی غمگین هستم جوانان بسیجی و مخلص داره یکی یکی پر پر میشوند و دولت هم افتخار می کند و می گوید شهید می دهیم ولی کسی را نمی کشیدم از این بابت خیلی غمگین هستم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
من تا حالا نیومدم حتی یک بار ولی امروز میام چون حادثه روز چهارشنبه خیای ناراحتم کرد حاضر بودم کل داراییم را از دست بدم ولی اون صحنه را در کشور خودم نبینم
آخرین اخبار