مدیر فنی تیم کشتی آزاد انبوه سازان هوتن گفت: با وجود نتایج کسب شده در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، همچنان مدعی قهرمانی هستیم.

دیدار رفت از هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه A به میزبانی تاکستان قزوین برگزار شد که در این دیدار تیم پتروپالایش بلیش تاکستان قزوین با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل مهمان خود تیم انبوه سازان هوتن به پیروزی رسید. 

در همین راستا کمیل قاسمی قهرمان المپیک لندن گفت: به عنوان مدیر فنی اولین سالی است که در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارم و فکر می‌کنم این مسابقات با حضور چهره‌های شاخص کشتی ایران به لحاظ کیفی شرایط فنی مطلوبی را داشته باشد. 

نایب قهرمان المپیک ریو با بیان اینکه تیم انبوه سازان هوتن همچنان از مدعیان قهرمانی است، تصریح کرد: تیم ما برای نخستین بار در لیگ برتر شرکت کرده که امیدوارم با اتفاقاتی که در لیگ برتر امسال شاهد آن خواهیم بود، حضور این تیم مستمر و طولانی باشد. خوشبختانه فعلاً که اسپانسر این تیم با انگیزه و علاقه زیادی وارد لیگ کشتی شده و توانستیم نفرات عنوانداری را جذب کنیم. 

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان درباره مبالغ قرارداد کشتی گیران در مسابقات لیگ برتر گفت: به نظر من مبالغی که در لیگ برتر بین تیم‌ها و کشتی گیران رد و بدل می‌شود در مقایسه با رشته‌های دیگر بسیار ناچیز است. البته کشتی همواره با این مشکل روبرو بوده که خوشبختانه امسال شاهد قرارداد‌های بهتری نسبت به سال‌های قبل بودیم که امیدوارم این موضوع ارتقا یابد و باعث دلگرمی و انگیزه بیشتری برای کشتی گیران شود. 

کمیل قاسمی که کارنامه درخشانی در سنگین وزن کشتی آزاد دارد و با مدال‌های رنگارنگ جهانی و المپیک یکی از مفاخر این رشته محسوب می‌شود پس از حضور موفق به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد کامبوج و نتایج درخشانی که در بازی‌های ورزشی جنوب شرق آسیا کسب کرد امسال به دنبال کسب یکی از سکو‌های قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار