سرپرست ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۲۵ ورزشکار استعداد برتر استان همدان از شهرستان نهاوند هستند.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از دعوت دو بانوی ورزشکار در مسابقات جهانی کوراش به کشور هندوستان خبر داد

سلیمان جوانمردی گفت:در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۴۰ هیئت ورزشی فعالیت دارند و تمامی این هیئت‌ها ساماندهی شده هستند.

جوانمردی گفت: ۴۰ نفر از ورزشکاران نهاوند به تیم‌های ملی دعوت شده اند و ۲۵ درصد مدال آوری‌های کشور مربوط به ورزشکاران نهاوند می‌باشد که در حال حاضر ۴۰ نفر از ورزشکاران این شهرستان به تیم‌های مختلف ملی دعوت شده اند.

او گفت: ۳ نفر از مربیان ورزشی شهرستان نهاوند نیز برای اردو‌های تیم‌های ملی دعوت شده اند.

سرپرست ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۲۵ ورزشکار استعداد برتر استان همدان از شهرستان نهاوند هستند.

او در ادامه با اشاره به دعوت دو بانوی ورزشکار به مسابقات جهانی کوراش در کشور هندوستان گفت: دو بانوی ورزشکار نهاوندی در مسابقات جهانی کوراش در کشور هندوستان حضور خواهند یافت، رقابت‌های انتخابی مدعیان تیم ملی کوراش زنان جمهوری اسلامی ایران، جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان هندوستان با حضور ۸۵ کوراش کار در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

جوانمردی گفت: در این مسابقات با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید و خانم‌ها لیلا سیاهوشی در وزن ۴۸- کیلو گرم و صبا کرمعلی در وزن ۷۸- کیلوگرم از شهرستان نهاوند راهی مسابقات جهانی هندوستان می‌شوند.

اومی گوید: ۲۵ درصد تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران در تصاحب شیرزنان نهاوندی می‌باشد و مسابقات جهانی کوراش طی روز‌های دوم تا هفتم آذرماه امسال در شهر پونام هندوستان برگزار می‌شود که صبا کرمعلی و لیلا سیاهوشی از امید‌های کسب مدال برای جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

جوانمردی در خصوص سالن باستانی مجموعه علیمرادیان شهرستان نهاوند گفت: این سالن که دارای مشکلات زیادی هم هست با بدهکاری‌هایی که به پیمانکاران دارد افتتاح شده است که امیدواریم مشکلات این مجموعه به زودی مرتفع شوند.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تنها نمایندگی ورزش در شهر فیروزان است گفت: فعالیت نمایندگی‌های ورزش در شهر‌های گیان و برزول غیر قانونی است و با هر گونه فعالیت با این عنوان برخورد خواهد شد و تنها نمایندگی ورزش در شهر فیروزان میباشد و بقیه‌ی شهر‌ها فاقد نمایندگی هستند.

او در خصوص اهدای جهیزیه به نوعروسان هم گفت: اداره ورزش و جوانان هرساله تعدادی جهیزیه تهیه و در اختیار نوعروسان می‌گذارد که امسال ۲۰ جهیزیه به مبلغ ۲۰۲ میلیون تومان به این نوعروسان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.