امکان رجیستری گوشی‌های همراه حذف شد

از امروز امکان رجیستری گوشی مسافران حذف شده و دیگر هیچ مسافری نمی‌تواند گوشی خود را رجیستری کند.

از امروز پرداخت حقوق ورودی تلفن همراه صرفا با کارت بانکی به نام مسافر و حداکثر تا یک ماه امکان‌پذیر است و مسافرانی که از گمرک خارج می‌شوند به‌‌ هیچ عنوان امکان رجیستری گوشی‌های مسافری را ندارند.

پرداخت حقوق ورودی از طریق درگاه های بانکی نیاز به رمز دوم دارد. در صورت نداشتن کارت بانکی به نام مسافر بخصوص کودکان امکان رجیستری وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
این کار ها چه فایده ای داره ؟ احتمالا یه رانتی تو جیب بعضی ها میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
شخص ایرانی که تبعه کشور دیگری هست و هر چند ماه یکبار ممکن هست بازه زمانی کمتر از یکماه توی ایران باشه نمیتونه از موبایل خودش استفاده کنه مگر این که هزینه رجیستری پرداخت کنه. خیلی مسخره هست ، کسی که ایران زندگی نمیکنه چرا باید مالیات بده برای استفاده از موبایل ؟ این مشکل رو برای توریست ها هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
پیمان سمام
۲۱:۴۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
گوشی های چینی چرا هنور فعال هستن چرا فگری به حال گوشی های چینی تو بازار نمیکنند که پر شده تو بازار و خیلی راحت هم با چنج شماره سریال تو شبکه قرار میگرند و حتی جای گوشی اصلی به مشتری قالب میکنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اگر یکی از اروپا بیاد و کارت بانکی همراه نداشته باشد چکار کند ،شب میخوابند و از روی خواب و خیال صبح یک تصمیم بیخود و بدون محاسبه و راه و حل از خودشون میدن بیرون ،ادم یاد سریال برره می افتد .
Turkey
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خدمتی جدید
آخرین اخبار