کشورهای غربی تلاش کردند در جلسه شورای امنیت سازمان ملل، ایران را به ارسال پهپاد به روسیه متهم کنند.

شورای امنیت سازمان ملل به درخواست کشور‌های غربی نشستی را درباره آنچه این کشور‌ها ارسال پهپاد‌های تهاجمی ایران به جنگ اوکراین خوانده بودند، نشست ویژه برگزار کرد.

در این نشست، لیز کارتی، نماینده آمریکا با تکرار ادعا‌های پیشین مقامات واشنگتن گفت: تهران با ارسال هواپیما‌های بدون سرنشین به روسیه قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض کرده است. این در حالی است که شاهد تهدید شدن سازمان ملل از سوی مسکو هستیم. روسیه به دنبال ایجاد اختلال و مانع تراشی در کار سازمان ملل است.

نماینده فرانسه نیز در راستای همراهی با همتایان غربی خود اعلام کرد: ما از تهران می‌خواهیم به حمایت از جنگ روسیه علیه اوکراین پایان بخشد. شاهد آن هستیم که روسیه با تهدید سازمان ملل به قطع روابط، به دنبال باج خواهی از این نهاد است.

واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل با رد اتهامات غربی‌ها پیرامون همکاری تهران و مسکو در جنگ اوکراین گفت: دبیر کل سازمان ملل صلاحیتی برای تحقیق درباره استفاده از پهپاد‌های به کار گرفته شده در جنگ اوکراین را ندارد.

این دیپلمات روس با بیان اینکه «هیأت‌های غربی بار دیگر نفاق آشکار و استاندارد‌های دوگانه نشان می‌دهند، افزود: آنها خود را به عنوان حامیان اصلی منشور سازمان ملل معرفی می‌کنند و درخواست‌هایی را برای حمایت از اصول منشور سازمان ملل در قطعنامه‌های مختلف مجمع عمومی وارد کرده و سایر اعضای سازمان ملل را به نقض آن متهم می‌کنند. اما زمانی که به نفع آ‌ن‌هاست، همان اعضای شورای امنیت که دقیقاً دو هفته پیش اینجا پرشور خواستار دفاع از منشور سازمان ملل شدند، امروز آشکارا آن را نقض می‌کنند و به دبیرخانه سازمان ملل برای انجام همین اقدام فشار می‌آورند. در مورد آمریکا که از زمان خروج از برجام در سال ۲۰۱۸، چهار سال است قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض کرده، سطح بی‌سابقه‌ای از نادیده گرفتن منشور و قطعنامه‌های شورای امنیت وجود دارد و متاسفانه دبیرخانه (سازمان ملل) در برابر این فشار‌های سیاسی به شکلی آشکار مقاومت ضعیفی دارد.

واکنش قاطع نماینده ایران به اتهامات کشور‌های غربی

سعید ایروانی، نماینده ایران در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات اوکراین و راهکار‌های حفظ صلح و امنیت بین المللی گفت: در ابتدا باید غم و اندوه خود را ابراز دارم چرا که ملت و کشورم اکنون هدف حمله‌ای تروریستی قرار گرفته و گزارش‌های اولیه حاکی از این است که افراد مسلح به مزار شاهچراغ در شیراز حمله کرده اند و ۱۵ نفر در این حمله شهید و ۲۱ شهروند دیگر زخمی شده اند. این، حمله‌ای نفرت انگیز علیه غیرنظامیان و زنان و کودکان است. ایران بار دیگر تمام انواع و اشکال تروریسم را محکوم می‌کند و آن را خطری واقعی برای امنیت و صلح بین المللی می‌داند. انتظار می‌رود شورای امنیت این گونه حملات شرم آور را به صورت صریح و قاطع محکوم کند.

«سعید ایروانی» در ادامه افزود: مشارکت ایران در این جلسه به علت این است که قرار است در آن قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت بررسی شود و این مسئله به صورت مستقیم بر ایران تاثیر می‌گذارد. از این رو من احساس کردم باید در این جلسه شرکت کنم تا موضع ایران را درباره ادعا‌هایی که علیه کشورم در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ مطرح می‌شود، اعلام کنم.

ایروانی همچنین خاطر نشان کرد: برخی کشور‌ها مانند آمریکا مدعی شدند که ایران قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض کرده است، این در حالی است که آمریکا همه تعهدات و وظایف خود را که در همان قطعنامه ذکر شده، نقض کرده است. بهترین شاهد این موضوع، خروج یکجانبه آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک است. آمریکا از موضع خود درباره برجام برای اعمال فشار علیه ایران در مذاکرات هسته‌ای سوء استفاده می‌کند.

آمریکا به دنبال تفسیر به رای قطعنامه ۲۲۳۱ است

وی تصریح کرد: آمریکا در تلاشی نافرجام دوباره تلاش می‌کند تا بین احکام قطعنامه ۲۲۳۱ و استفاده از پهپاد‌ها در نزاع جاری در اوکراین ارتباط ساختگی ایجاد کند. آمریکا در این خصوص به ترویج ادعا‌های بی اساس و نادرست روی آورده است و تفسیری گمراه کننده از احکام قطعنامه ۲۲۳۱ ارائه می‌دهد.

نماینده ایران در شورای امنیت گفت: ادعا‌ها درباره نقض بند چهارم قطعنامه ۲۲۳۱ توسط ایران، اشتباه و گمراه کننده است. ایران تجهیزات و تکنولوژی‌هایی را که در توسعه سامانه‌های ارسال سلاح هسته‌ای نقش ندارد، نساخته و از آن حمایت مالی نکرده است و قصد ساخت و حمایت مالی از آن را هم ندارد.

وی همچنین تاکید کرد درباره درخواست از دبیرخانه شورای امنیت برای انجام تحقیقات درباره حملات پهپادی در اوکراین باید بگویم این درخواست، اقدامی غیرقانونی و نقض آشکار بند‌های منشور سازمان ملل است.

سعید ایروانی در پایان گفت: من بار دیگر بر موضع ثابت و واضح ایران درباره نزاع جاری در اوکراین تاکید می‌کنم. ایران از ابتدای آغاز این نزاع موضع بیطرفانه مؤثر را در پیش گرفته است و همه کشور‌های عضو باید به همه اصول و اهداف منشور سازمان ملل و احکام قوانین بین المللی از جمله حفظ حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور‌ها احترام بگذارند.

نماینده ایران در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات اوکراین همچنین افزود: ایران خواهان صلح و توقف نزاع در اوکراین است و به هیچ عنوان هیچ گونه سلاحی در اختیار طرف‌ها قرار نداده است تا در نزاع اوکراین از آن استفاده شود. ایران به لحاظ اخلاقی معتقد است فراهم کردن حمایت تسلیحاتی به پایان جنگ کمکی نمی‌کند بلکه آن را شعله ور‌تر می‌کند و باعث ویرانی و جان باختن غیرنظامیان بیشتر می‌شود. از این رو ایران طرف‌ها را به اجرای تعهدات خود برای اجرای قوانین انسانی بین المللی تشویق و ترغیب می‌کند و از آن‌ها خواسته است مراقب غیرنظامیان و زیر ساخت‌های مدنی باشند. بر این اساس، ایران به صورت آشکار و قاطع اتهامات برخی اعضای شورای امنیت را درباره حضور پهپادی در اوکراین رد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اعتراف آمریکا: حمایت نظامی ما از اوکراین ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
یعنی روسیه با اون عظمت لنگ چهار تا هواگرد ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
100 درصد حق با روسیه است که اوکراین با جنایتکاران همکاری می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
چرا هیچ کاری برای بازگرداندن میلیونها افغانی به کشورشون و جلوگیری از آمدنشان به ایران نمی کنید؟ تا کی و چقدر مردم و کشور باید از ندانم کاری سردمداران کشور آسیب ببینند؟! دیروز مشهد، امروز شیراز و فرداها کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خودشون بمب اتم دارن و ازش استفاده هم کردن ، اون نقض حقوق بشر نیست ، ولی زمانی که کسی یا کسانی جلوشون می ایستن میشه خلاف حقوق بشر.
این سازمان مللتون هم ابزار ظلم و جنایات شماست.
اگه مردم دنیا بیدار میشدن و نمیترسیدن از مقابله با شما اینطور ظلم نمیکردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خود
۱۶:۵۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
لطفا دیگر صحبت کم کنیدوواقعا وارد میدان شوید شما میدانید دستهای پشت پرده تروریست‌ها کی هست چند موشک بزنید به همان ها تا بفهمند اگر جایی در ایران کاری کردن بدون پاسخ نیست نمونه وهابی‌های عربستان نقتش،را بزنید تا پول هنگفت خرج ترورریستهانکنداقلیم را آنقدر بزنید که بگوید غلط کردم در خلیج فارس ناوها را بزنید تا فرار کنند همش حرف زدن فایده‌ای ندارد چند لیدر را در حضور مردم اعدام کنید تا کسی بی حرمتی نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
ما اگه بمب اتم داشتیم الان خودمون تصمیم گیرنده بودیم برا خیلیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اوکراین به دستور آمریکا جنایتکار از گفت‌وگو با مسکو خودداری می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
@
۱۴:۵۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
ای کارها نشون میده که کشورهای استکباری و زورگوی غربی از ظرفیت سازمان ملل و شورای امنیت برای ایجاد فشار بر سایر کشورهای مستقل و آزادیخواه سو استفاده می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی با کارنامه پر از جنایت خود چگونه ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
برای ابرقدرت شرق چقدر زشت و حقیرانه است که از ایران پهپاد گرفته باشد و باید برود بمیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تو هم میروی مغازه ماست می خری برو بمیر یا خودت درست کن. چه حرفیه آخه. اونا سلاح های دیگه ای دارن.
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۳:۵۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
حرفهای مفت و چرند هیچ دلیلی ندارند که ایران به روسیه در نظامی کمک میکند نا سلامتی روسیه خودش ابرقدرت شرق بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس/ دانشجویان: آبشخور اغتشاشات و فتنه اخیر در انگلیس است
صبح امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با همراهی عد‌ه‌ای از مردم و کسبه تهران،‌ در اعتراض به اقدامات خصمانه دولت انگلیس علیه امنیت ملت ایران در مقابل سفارت این کشور در خیابان فردوسی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم.ایمان و درایت ما قوی تر از هر سلاحی هست. بمب اتم سلاح کثیفی است که بیگناه و باگناه را یکسان نابود میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند!
این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده اند، دست به اقدامات ضد حقوق بشری می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.
سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات
انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
مکانیزم ماشه برای گسترش تحریم ها فعال شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت حمله تروریستی شیراز را بر عهده گرفت.
آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
به خودتون بخندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
18هزار نفر در ایران قربانی ترور شده‌اند
تروریستها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می دهند.
در طول چهار دهه گذشته بیش از 18 هزار نفر در ایران قربانی ترور شده اند.
تروریست ها در اروپا و آمریکا و تحت حمایت آنها قرار دارند. چرا سازوکارهای حقوق بشری در برابر این اقدام تروریستی مرگبار سکوت کرده اند؟!
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۲۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
کاش آقای ایروانی باز هم به حملات متعدد شیمیایی و موشکی و غیره به مردم ایران در تجاوز آشکار عراق و بعثی ها که تمامآ تسلیحات غرب و شرق بودند اشاره میکرد...یک از هزار تجاوزات غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
باید مداخلات همه کشور‌های غربی و شیخ نشین ها در جنگ صدام علیه کشورمان و تمام تجهیزاتی را که در اختیار او قرار دادن می‌گفت وبیادشون می‌آورد که شاید کمی از خودشون خجالت می کشیدن نه از خدا زیرا اونها اعتقادی به خدا ندارندوخود شیطان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
نمی‌گذاریم آمریکا و متحدانش برای ما تصمیم بگیرند
نمی‌گذاریم اروپا و متحدانش برای ما تصمیم بگیرند
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت حمله تروریستی شیراز را بر عهده گرفت
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش وحشی کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و صهیونیست‌ها است
حامیان جنایت تروریستی شیراز به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
آتش خشم و انتقام ملت ایران دامن جنایتکاران را خواهد گرفت.
عامل تروریستی حمله به حرم شاهچراغ یک جوان سی ساله بوده؛ عملیاتش را به صورت انفرادی انجام داده.
آتش خشم و انتقام ملت ایران اردوگاه شیطان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.
اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.
دشمنان تضعیف امنیت و وحدت ملی ایران را هدف قرار داده‌اند.
عاملان جنایت تروریستی در شاه‌چراغ باید به سزای اعمالشان برسند.
حمله تروریستی ناشی از درماندگی دشمنان نظام در برابر اتحاد مردم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت حمله تروریستی شیراز را بر عهده گرفت
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش وحشی کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
شورای مسخره ها
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
با صدای بلند بگید دادیم و افتخار کنید مگه اینا به صدام سلاح شیمیایی و ادوات نظامی ندادن؟ مگه همه گروهکهای تروریستی رو مسلح نکردن علیه ما و کشورمون؟ مگه میلیاردها دلار خرج نابودی ایران نکردن؟ مگه به بعضی از کشورهای دور برمون تسلیحات نمیدن که علیه ایران استفاده کنن؟ مگه حمایت همه جانبه از گروهکهای تروریستی علیه ایران نمیکنن؟ مگه کلیه دزدان و مفسدان و خائنین به این مملکت رو در کشورهاشون پناه ندادن؟ مگه پول این مردم رو به بهانه مختلف مصادره نکردن؟ مگه چهل سال ما رو تحریم نکردن؟ پس چرا باید بترسیم و بگیم ما سلاح صادر نمیکنیم؟ بگید با شهامت با صدای بلند ما صادر کردیم و فروختیم پولشو گرفتیم خرج مردممون کنیم.
به کسی چه ربطی داره که ما سلاح میفروشیم یا نه یا به کی میفروشیم؟ فکر نکنم باید اجازه بگیریم از اینا که چیکار باید بکنیم یا نکنیم!!!
مگه زمانی که آلمان بمب شیمیای داد به صدام کسی چیزی گفت ؟ مگه زمانی که فرانسه خونهای آلوده رو وارد ایران کرد کسی چیزی گفت؟ مگه زمانی که انگلیس 9 میلیون نفر از مردم ما رو با ایجاد قحطی ساختگی کشت کسی چیزی گفت؟ مگه تمام این سالها که امریکا تحریم و جنایت کرده با مردم و مملکت ما کسی چیزی گفت؟ اون موقع همه خفه خون مرگ گرفته بودن؟ چرا باید جواب بدیم که داریم چیکار میکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
قابل توجه افرادی که چشم و گوش خود را بستند و هر چه این قبایل غرب وحشی می گویند،باور می کنند.همان که بوش پسر گفت: هر که با ما هست و هر چه گفتیم سرش را پایین انداخت و گفت بله قربان با ماست و هر که گفت شما قلدر هستید دشمن ماست.این سازمان ها از اول تاسیس محل جمع شدن شیاطین زمان و برای پیشبرد مقاصد شیطانی خود بوده و هستند.کمی اگر عقل باشد دور این مجامع را خط می کشیدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
این شورای امنیت نیست شورای هرج و مرج است هر وقت سازمان ملل امکانش را از آمریکا به سمت آسیا یا آفریقا که دو سوم جمعیت جهان را به خود اختصاص داده اند تغییر و حق وتو کنسل شد آنموقع می توان نسبت به این سازمان بین المللی خوشبین بود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اون زمان که شایعه ارسال پهپاد ایران به روسیه بود به عده بی توجه به اینکه آمریکا توطئه ای در سر داره بجای اینکه مسأله رو رد کنن ، سرخوشانه بر این شایعه دمیدن تا مثلا اقتدار نظامی کشور رو بالا ببرن ولی نمیدونستن آمریکا چه قصدی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
سلام ،

لطفا نتیجه جلسه ادعا ره رد کند ،

متشکرم ،
پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
پیمان اشراقی از آلبانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
شورای امنیت نگرانی راجع به حمله عربستان به یمن، اسقاطیل به فلسطین، آمریکا به افغانستان نداره؟ نازی نازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
با سلام
سعید ایروانی در پایان گفت: ....... و همه کشور‌های عضو باید به همه اصول و اهداف منشور سازمان ملل و احکام قوانین بین المللی "از جمله حفظ حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور‌ها" احترام بگذارند.

چقدر خوب که برای اولین بار صریح در خصوص تجاوز روسیه به اوکراین اظهار نطر کردیم.

وسلام
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۰:۴۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
دوست عزیز سلام
قبلا هم بارها به همین صراحت اعلام کردیم، شاید شما متوجه نشده باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
ایران از ابتدا اعلام بی طرفی کرده است و امثال شما با پروپاگاندا می خواهید چهره ایران را بیش از پیش مغشوش و سیاه نشان دهید .
حالا که خنک شدی پس بیشتر دم نزن تا واقعیات بهتر برایت روشن شود
آخرین اخبار