۱۴۸ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری از بیمه سلامت برخوردار شدند

در دولت سیزدهم ۱۴۸ هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

علیرضا اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۴۸ هزار نفر در این استان زیر پوشش بیمه قرار گرفتند، گفت: بر این اساس مجموع بیمه‌شدگان سلامت استان به ۶۲۸ هزار نفر افزایش یافت.

وی، پوشش ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری را از خدمات جدید بیمه سلامت عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت زوج‌های نابارور زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

اصغرزاده ادامه داد: قرارداد با مطب‌های مامایی، ارائه خدمات در مناطق کمتربرخوردار، زیر پوشش قرار دادن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بیمه مادران باردار از دیگر خدماتی است که از سوی بیمه سلامت در دولت سیزدهم ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی، توسعه خدمات الکترونیک را از دیگر برنامه‌های بیمه سلامت برشمرد و اضافه کرد: تاکنون نسخه الکترونیک به صورت ۹۵ درصد در استان اجرا شده است.

اصغرزاده، راه‌اندازی صندوق بیماران صعب‌العلاج را از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در بیمه سلامت عنوان کرد و گفت: برای ارائه خدمت به بیماران در سطح کشور پنج هزار میلیارد تومان برای این صندوق اختصاص داده شده است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، از پرداخت ۲۳۳ میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد این نهاد در استان طی امسال خبر داد و افزود: از این میزان ۷۲ میلیارد تومان بدهی پارسال بوده است.

وی، تعداد موسسات طرف قرارداد این نهاد بیمه‌گر در استان را ۶۸۴ موسسه اعلام کرد و گفت: بدهی سطح یک نهاد‌های دولتی تا پایان مهر، بدهی بیمارستان‌ها تا آخر تیر و موسسات غیردولتی تا آخر شهریور تسویه حساب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار