رئیس سازمان آتش نشانی گرگان از مهار و خاموشی کامل آتش سوزی در کارگاه نجاری در طبقه چهارم مسجد امام علی (ع) گرگان خبر داد.

موسی الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی گرگان گفت: طبقه چهارم مسجد امام علی (ع) در خیابان صیاد شیرازی گرگان یک کارگاه نجاری بود که به دلیل وجود مواد اشتعال زا و سهل انگاری هنرجویان کارگاه آتش سوزی روی داد و با حضور به موقع ماموران آتش مهار و از سرایت آن به طبقه اول و دوم ساختمان که مسجد است جلوگیری شد.

او افزود: حوالی ساعت ۱۷:۳۵ دقیقه امشب چهارشنبه چهارم آبان در پی تماس شهروندان، حریق در یک کارگاه چوب‌بری ساخت دکوراسیون داخلی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گرگان خبر داده شد و بلافاصله دو اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه‌های شماره ۳ و ۶ به محل حریق اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: با اقدام سریع آتش‌نشانان حریق مهار و از سرایت آن به طبقات پایین‌تر و مسجد که در طبقه اول و دوم این ساختمان قرار دارد جلوگیری شد.

صفری در ادامه افزود: در این حادثه کسی آسیب ندید.

در پی بروز این حادثه برخی از شبکه‌های معاند خارجی مانند بی بی سی فارسی و تعدادی از کاربران در فضای مجازی از آب گل آلود ماهی گرفتند و آتش سوزی را به موضوع اغتشاشات اخیر ربط دادند که از اساس تکذیب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.