نخست وزیر سابق پاکستان از حامیانش خواست با هدف نبرد برای آزادی واقعی روز جمعه راهپیمایی کنند.

نخست وزیر سابق پاکستان خطاب به حامیانش اعلام کرد از روز جمعه راهپیمایی اعتراضی خود را به سمت پایتخت آغاز می‌کنند.

عمران خان اعلام کرد: از لاهور که قرار است صحنه اعتراض بزرگ روز جمعه باشد، به سمت اسلام آباد پیش خواهیم رفت. او افزود: این راهپیمایی از میدان لیبرتی آغاز می‌شود و خودش رهبری آن را بر عهده خواهد داشت.

نخست وزیر سابق پاکستان ادامه داد: این راهپیمایی نبرد حقیقی کشور برای آزادی واقعی است و معترضان به خواسته خود از طریق ابزار صلح آمیز دست می‌یابند.

عمران خان اخیرا با حکم کمیسیون انتخابات پاکستان به علت عدم اطلاع رسانی درباره پول‌های ناشی از فروش هدایای دولتی، رد صلاحیت شد، اما دیوان عالی اسلام آباد روز دوشنبه اعلام کرد: عمران خان از رقابت در انتخابات منع نشده است.

پیش از این، با برکناری عمران خان، شهباز شریف از سران احزاب مخالف دولت وی به عنوان نخست وزیر انتخاب شد. با این وجود عمران خان در واکنش به این رویکرد از طرفداران خود خواست به خیابان‌های بیایند و اعتراض خود را نسبت به دخالت‌های خارجی اعلام کنند.

عمران خان پس از برکناری بار‌ها فراخوان تجمع اعتراضی صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۶:۳۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
عمران خان جان. شما برای آزادی و استقلال کشورت کوشش میکنی و امیدوارم که تمام فرشتگان آسمان نگهدار تو باشند که حتما چنین است. برادران تو در تمام نقاط عالم برای سلامتی تو دعا میکنند. اگر قیام نکنی کشورت بدست امریکا می افتد. ولی بدان که امریکا مترسکی بیش نیست. خداوند حامی و پشتیبان توست. شک نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
مگر عمر خان عزل نشد
آخرین اخبار