نخستین همایش بزرگ نخل در نوار مرزی جنوب غرب کشور با هدف تجلیل از کشاورزان، باغداران و نخل داران مناطق مرزی خوزستان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در همایش نخل با اشاره به اینکه تیپ امام صادق علیه السلام در نوار مرزی جنوب غرب استقرار دارد و عهده دار امنیت است، گفت: قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه، علاوه بر امنیت زایی جهت مردم و عشایر غیور شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، افتخار دارد خدمات محرومیت زدایی را برای این مردم شریف و غیور ایفا نموده است و همچنان این اقدامات مردم یاری و مردم داری در دستور کار دارد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا، لایروبی انهار کشاورزان و نخلداران نوار مرزی، اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی، ۱۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان منطقه، ۷۰۰۰ جفت کفش به دانش آموزان و مردم شریف و کم بضاعت مالی را بخشی از خدمات محرومیت زدایی قرارگاه کربلا عنوان کرد.

او با بیان اینکه این قرارگاه خود را خادم مردم و کشاورزان مردم می‌داند، گفت: در آینده نزدیک، ۲۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان این منطقه تقدیم می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان استان و منطقه آزاد اروند خواست سرمایه گذاری در حوزه نخل در خوزستان را با جدیت پیگیری کنند.

آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان نیز در این همایش با تجلیل از عملکرد انقلابی قرارگاه کربلا در حوزه محرومیت زدایی گفت: مسؤلان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، باید به مشکلات نخلداران و کشاورزان منطقه، از جمله مشکلات حوزه آب و کم آبی نخیلات رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.