مسابقات چهار جانبه فوتسال جام شورای اسلامی شهر و شهرداری قشم با شرکت چهار تیم در سالن شهدای خلیج فارس این جزیره آغاز شد.

مسابقات چهار جانبه فوتسال به همت مدیریت ورزشی شهرداری قشم با حضور چهار تیم مخابرات، پیشکسوتان، محلات و شهرداری آغاز و در حال برگزاری است.

در بازی افتتاحیه این مسابقات که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قشم برگزار شد، در نخستین دیدار این مسابقات تیم مخابرات به مصاف تیم پیشکسوتان رفت که در پایان تیم مخابرات با برتری هفت بر سه برنده شد.

در ادامه برگزاری این مسابقات ۲ تیم شهرداری قشم و محلات در برابر هم صف آرایی کردند که تیم شهرداری قشم با پیروزی قاطع ۶ بر یک از سد تیم محلات گذشت.

این مسابقات ساعت ۲۱ امشب (چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱) با انجام بازی فینال بین دو ۲ تیم مخابرات و شهرداری قشم به پایان خواهد رسید.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب ها: فوتسال ، فوتبال ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.