رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب وسوران گفت: در حال حاضر ۳۳۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن با متوسط پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در دست ساخت است.

عبدالعلیم درازهی  با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های اصلی دولت است که می‌تواند مشمول تمامی اقشار جامعه فاقد مسکن شود، گفت: عملیات ساخت واحد‌های مذکور در سالجاری آغاز شد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی مطلوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در سیب و سوران در افق چهار ساله، ۱۰۷ هکتار زمین در این شهرستان تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب وسوران تاکید کرد: در این راستا تمامی متقاضیان واجد شرایط این شهرستان می‌توانند از زمین رایگان برای ساخت واحد‌های ویلایی طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند.

درازهی تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۴۳۶ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اقدام به نام نویسی در سامانه ثمن کرده اند که در مجموع ۶۴۴ نفر تاکنون تایید نهایی شدند.

وی افزود: از مجموع تایید شدگان  طرح در سیب و سوران ساخت واحد‌های مسکونی ۳۳۶ نفراز ابتدای سالجاری آغاز گردیده و مابقی نیزدر مرحله تخصیص به پروژه و افتتاح حساب قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار