معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد گفت: خانواده شهدا سمبل ایثار و مقاومت هستند و رییس جمهور نیز خود را سرباز این خانواده‌ها می‌داند.

دکتر مهدی اسلام پناه شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده شهید نباتچیان در زنجان تاکید کرد: وظیفه همه مسوولان خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده شهدا است و والدین شهدا مجسمه نور هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز شمار شهدای استان زنجان را سه هزارو ۵۳۵ شهید ذکرکرد و گفت: این استان رتبه سوم حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل را طی دوران دفاع دارد.

امیر علی نیکبخش اظهار داشت: با اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا در استان، ویزیت و برخی خدمات درمانی با حضور پزشک در منزل برای آن‌ها ارایه می‌شود.

وی همچنین افزود: شهید اکبر نباتچیان در تاریخ ۱۳۴۰ در شهر زنجان متولد شد، وی بسیجی و مجرد بود که در ۱۳۶۰ در منطقه مریوان کردستان به درجه شهادت نائل شد.
پدر این شهید نیز با قدردانی از حضور مسوولان گفت: قدردان شما هستیم که خانواده شهدا را فراموش نکرده اید.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندار ایران شامگاه سه شنبه وارد زنجان شد.

بازدید از بخش‌های مختلف واحد تولیدی ایران ترانسفو، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد زنجان، شرکت در جلسه شورای استاندارد در محل استانداری زنجان، دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان و برگزاری نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان، از دیگر برنامه‌های رییس سازمان ملی استاندار ایران در سفر به استان زنجان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.