دومین همایش دوره آموزش و توانمند سازی مجمع جهادگران استان آذربایجان شرقی در کانون جوانان بسیج در تبریزبرگزار شد.

سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم بسیج را نعمت بی بدیل انقلاب برشمرد و گفت: به لطف خدابسیج در تمامی عرصه‌ها تلاش بی وقفه داشته و در راستای محرومیت زدایی و کمک مومنانه در خدمت مردم عزیزمخصوصا آسیب دیده بوده است.

او  با بیان اینکه گر‌وه‌های جهادی در این عرصه تمامی وظایف خود را که از منویات امامین انقلاب است بکار گرفته اند افزود: با برگزاری این دوره‌ها از نظرات و پیشنهاد‌های عزیزان و نیز مساعدت خیران و دستگاه‌های خدمت رساننیز استفاده می‌کنیم.

روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تمام توان خود را در ۴۳ بعد از انقلاببکار گرفت و ان هم همین بود که اخیرا دیدیم و بدانید اگر توان بیش از این را هم داشتند قطعا به میدان می‌اوردند.

اوبا تاکید بر اینکه نبردی که دشمن با ما داشت نبرد ویترین و مصرف خارجی داشت، تا اینکه نظام جمهوری اسلامیایران را در خارج از کشور تحت فشار قرار دهد، افزود: کل افرادی که ارامش جامعه و مردم را بر هم زدند آمار بسیار کمیداشتند، اما دشمن سعی داشت ته دل ایرانیان را خالی کند، ابزار شیطان این است که لزره بیندازد، اما دیدند که علم امامراحل علم منتظران اخر الزمان است و تکان نمی‌خورد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این نبرد نبرد اقتدار بود تا سبک زندگی را تغییر داده واز نظام ما اقتدار را بگیرد لذا رزمایش اقتدار باید روی صحنه برده می‌شد و این رزمایش سپاه نشان از این بود کهبدانند دفاع از امنیت و کیان ما بسیار مهم و ارزشمند است.
سرهنگ شادی فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز گفت: همایش رسم هجرت و شکوه هجرت برای دور هم امدن است، سعی داریم برای انجام اقدامات جهادی تاثیر گذار باشیم، در کنار اینکه تلاش جهادی داریم باید قدر دان شما جهادگرانباشیم که برای خدمت به مردم تمام توان خودتان را بکار گرفته اید.

سرهنگ رحیم جدی مسئول گروه‌های جهادی سپاه ناحیه غدیر تبریز گفت: دومین همایش گروه‌های جهادی سالجاری با حضور بسیجیان شامل دو بخش رسم جهادی و رسم هجرت که مختص مسئولان گروه‌های جهادی است برگزار می‌شود.

او  افزود: این همایش در جهت تشکیل گرو‌های جهادی و آموزش در عرصه‌های تخصصی است که نحوه جذب، احصا و طرح ریزی و مسئله محوری و کار محوری را اموزش دیده و نیز نحوه شرکت در طرح‌های مختلف سازمانهایمختلف حمایتی را اموزش می‌بینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار