سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان سازمان جهاد کشاورزی باید روند صدور مجوز‌های قانونی برای راه‌اندازی گلخانه‌های تولید این نوع محصولات در استان را سرعت ببخشند.

محمدکاظم منزوی اظهار داشت: تا قبل از فعالیت دولت سیزدهم تنها ۴۰ هکتار گلخانه تولید محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری وجود داشت.

وی افزود: در یک‌سال اخیر با پیگیری‌های شبانه‌روزی مسئولان استان و صدور مجوز‌های قانونی زمینه افزایش ۱۲.۵ برابر گلخانه‌های تولید محصولات کشاورزی در استان فراهم شد.


بیشتر بخوانید


منزوی به ظرفیت‌های فراوان چهارمحال و بختیاری برای تولید محصولات کشاورزی مختلف اشاره و اضافه کرد: کاهش شدید منابع آب، نرخ بالای بیکاری و لزوم بهره‌مندی بیشتر از زمین‌های کشاورزی در طول سال، هدایت کشاورزی به سمت‌وسوی کشت‌های گلخانه‌ای در استان را ضروری کرده است.

وی اظهار داشت: با هدف‌گذاری انجام شده در این حوزه توسعه گلخانه‌های تولید محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری به سطح ۵۰۰ هکتار تا چهار سال آینده امکان‌پذیر است و برای پرداخت تسهیلات احداث گلخانه در استان محدودیتی وجود ندارد.

منزوی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری به‌ویژه جهاد کشاورزی استان باید روند صدور مجوز‌های قانونی لازم برای راه‌اندازی گلخانه‌های تولید محصولات کشاورزی در استان را سرعت دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار