امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده‌های خلبانان شهید غلام رضایی و اصغری و جانباز قطع نخاع بهمن محمدزاده دیدار کرد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده‌های معظم خلبانان شهید فتحعلی غلام رضایی و سعید اصغری و همچنین جانباز قطع نخاع بهمن محمدزاده دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی در این دیدار‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون از خود گذشتگی و ایثارگری‌های بزرگ مردانی است که خود را فدای سربلندی ایران اسلامی و عزت و آرامش ملت عزیزمان کردند.

وی تصریح کرد: نقش خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نقشی کلیدی و تعیین کننده در اشاعه فرهنگ صبر و استقامت است که علاوه بر اعتلاء فرهنگ شهادت، روح حقیقی آنان را نمایان می‌سازد.

امیر واحدی در پایان بیان کرد: شهدا زینت وجودی انقلاب اسلامی هستند؛ کسانی که نامشان تا ابد در تاریخ به یادگار خواهد ماند و از آنان به نیکی یاد خواهد شد. مسیر این عزیزان مسیر حق و تینت‌شان تینت الهی است.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور بر مزار شهید گمنام واقع در شهرک شهید صادقی ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار