میرزایی گفت: بالغ بر ۲۱۳ هزار نفر به عنوان همیار طبیعت آموزش دادیم و کار جذب و ساماندهی آن‌ها انجام شده است.

حسین میرزایی مدیرکل آموزش، ترویج و مشارکت مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در خصوص آموزش و ترویج و چگونگی جلب مشارکت مردم است توانستیم بالغ بر ۲۱۳ هزار نفر به عنوان همیار طبیعت جذب و آموزش دادیم کار ساماندهی ان‌ها انجام شده است.

او می‌گوید: در ارتباط با آموزش دانش آموزان برنامه‌ای جدید در دست اجرا داریم و قرار است که تا پایان سال ۲۵۰ هزار دانش آموز در سراسر استان‌های کشور با چگونگی نگهداری منابع طبیعی آشنا نماییم.

به گفته آقای میرزایی در بحث سازماندهی تشکل‌های و تعاونی‌های تخصصی حوزه منابع طبیعی تاکنون بالغ بر ۹۰۰ تعاونی تعیین صلاحیت شده اند و همچنین ۹۰۰ قرارداد اجرای طرح‌های منابع طبیعی بسته شده.

مدیر کل آموزش، ترویج و مشارکت مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد که امسال نیز قرار است تا ۴۹۵ تعاونی تعیین صلاحیت شوند و در قالب بند ب ماده ۲۹ قانون احکام دائمی توسعه قرارداد‌های کار منعقد شود.

این مقام مسئول یادآور شد که در خصوص صندوق‌های حمایت از منابع طبیعی حمایت‌های جدی در حال انجام است که تا کنون ۱۲ صندوق در این حوزه شکل گرفته تا با حضور ۵۲ هزار نفر در سراسر کشور فعال باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.