مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تشکیل زودهنگام قرارگاه زمستانی حمل و نقل و راهداری استان خبر داد.

عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به منظور آمادگی و چگونگی استقرار راهداران و عوامل و ناوگان راهداری در مناطق بحرانی راه‌های استان طبق هشدار‌های هواشناسی، قرارگاه زمستانی امسال زودتر از سال‌های قبل تشکیل شد.

او افزود: در اولین جلسه این قرارگاه بر استقرار ماشین آلات و عوامل راهداری طبق برآورد‌های زمانی انجام شده در نقاط حساس و بحرانی و راهدارخانه‌ها تاکید شد.

مصدقی ادامه داد: بارش‌های شب گذشته نیز خطرات جاده‌ای را به همراه نداشت و با حضور راهداران راواناب جاری شده هدایت و از انباشت آن جلوگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های رگباری و سیلاب و برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای لازم است مردم سفر‌های غیر ضروری خود را به تعویق بیاندازند.

مصدقی گفت: افرادی که بنا به ضرورت مجبور به مسافرت هستند خودرو‌های خود را قبل از حرکت معاینه کنند و تجهیزات ایمنی اعم از لباس گرم، آذوقه و سوخت کافی به همراه داشته باشند، همچنین قبل از سفر حتما از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و مرکز مدیریت راه‌های اداره کل به شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ اطلاع پیدا کنند.

استان گلستان بالغ بر ۵۲۰۰ کیلومتر انواع راه دارد که ۱۷۰۰ کیلومتر آن برفگیر و کوهستانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.