شهردار تبریز گفت: املاک قدیمی گذر تاریخی پاساژ و مسیر پروژه پیاده‌راه آن در راستای تبدیل این منطقه به محور گردشگری ساماندهی می‌شوند.

آقای هوشیار روز دوشنبه به همراه آقای زعفرانچی‌لر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از گذر تاریخی پاساژ گفت: ساماندهی املاک قدیمی این گذر به منظور هویت‌بخشی به بافت تاریخی و فرهنگی تبریز از سوی شهرداری منطقه هشت اجرا می‌شود و در آن طرح سنگفرش پیاده‌راه پاساژ به همراه جداره‌سازی و مرمت نما‌های خارجی این مسیر طی ماه‌های آتی اجرا و تکمیل می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور توسعه معابر پیاده راهی در محدوده مرکزی شهر تبریز، از روز‌های گذشته معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه هشت، عملیات تخریب آسفالت و جدول‌کاری در کوچه پاساژ را آغاز کرده و به زودی عملیات سنگفرش مسیر نیز اجرا می‌شود.

شهردار تبریز گفت: در قالب این طرح ۲ پیاده‌رو در ضلع شرقی و غربی کوچه پاساژ به عرض پنج متر احداث می‌شود و مسیر ترددی خودرو نیز در میان این ۲ پیاده‌رو در نظر گرفته شده است.

آقای هوشیار ادامه داد: در کنار عملیات تخریب آسفالت، عملیات رفع مشکل تاسیسات شهری و انتقال تیر‌های برق به حاشیه مسیر توسط عوامل فنی و عمرانی منطقه هشت اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.