معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداداستان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر۷۳ میلیاردو ۷۶۱میلیون تومان تسهیلات اشتغال به هزار و۹۴ نیازمندپرداخت شده است.

علی اصغر کشاورز حسین آبادی معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداداستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۷۳۸ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: از مجموع افراد معرفی شده به بانک‌ها تاکنون یک هزار و ۹۴ نفر موفق به دریافت ۷۳ میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال شده اند که ۲۱۱ نفر آن‌ها با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۸۸۳ نفر و به میبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان از طریق بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کرده اند.

کشاورز حسین آبادی افزود: بخشی از مددجویان که زنان سرپرست خانوار بوده و امکان کار بیرون از منزل برای آن‌ها دشوار است با اشتغال خانگی به سمت توانمندسازی هدایت می‌شوند.

وی افزود: در خصوص زنان سرپرست خانوار و یا افراد کم توان در مناطق روستایی نیز موضوع تولید برق از انرژی خورشیدی پیگیری می‌شود.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: بخش دیگری از مددجویان از طریق مراکز کاریابی به شرکت‌های تولیدی و خدماتی معرفی می‌شوند و بخشی نیز براساس بسته تشویقی کمیته امداد امام (ره) در این مراکز مشغول بکار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سایر مددجویان که توانایی کار و کارآفرینی داشته باشند نیز می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی بهره‌مند شوند.

وی یادآورشد: تلاش کرده ایم از ظرفیت و توان راهبران شغلی در پرداخت تسهیلات برای مددجویان استفاده کنیم که در این زمینه ۲۶۶ راهبر شغلی در سطح استان برای مشاوره و راهنمایی با این نهاد فعالیت و همکاری دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.