استاندار فارس گفت: تمام توان و قدرت اجرایی استان را جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود به میدان می‌آوریم تا با امید به آینده‌ای روشن، طی مسیر کنیم.

محمدهادی ایمانیه در آیین کلنگ زنی شهرک پرتو دهی کوثر واقع در شهرک صنعتی شیراز، گفت: طبق آمار و اطلاعات، فارس سرزمینی مستعد و حاصلخیز در اکثر موارد است.

استاندار فارس علم، فناوری، دانش بنیان، سلامت، گردشگری، کشاورزی، باغداری صنعت و معدن را بعنوان برخی از ظرفیت‌های استان نام برد و گفت: ارائه‌ی سلیقه خوب و هم افزایی منجر به استفاده مفید از پتانسیل‌های سخت افزاری و نرم افزاری موجود در استان می‌شود.

ایمانیه، آئین کلنگ زنی شهرک پرتو دهی کوثر با همکاری سازمان انرژی اتمی و اداره اوقاف و امور خیریه کشور را به فال نیک گرفت و گفت: جای خوشحالی و سرافرازی دارد که با احداث این شهرک کاهش وابستگی به محصولات خارجی ایجاد می‌شود و همچنین استفاده از محصولات با کیفیت داخلی مورد توجه قرار می‌گیرد.

او با اشاره به تمایل کشور‌های خارجی مبنی بر استفاده از محصولات دانش بنیان و سلامت محور استان گفت: منابع بسیار اوقاف در کنار استعداد‌های موجود در سازمان انرژی اتمی می‌تواند در جهش استان در تمام ابعاد موثر باشد.

ایمانیه گفت: یکی از عرصه‌های جدی و استفاده صلح آمیز صنعت هسته‌ای؛ موضوع پرتودهی است و می‌توان از این حوزه در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و صادرات مواد غذایی استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: تمام توان و قدرت اجرایی استان را جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود به میدان می‌آوریم تا با امید به آینده‌ای روشن، طی مسیر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار