معاون وزیر میراث فرهنگی:

ایجاد زیرساخت‌ها لازمه توسعه گردشگری مقاومت است

شالبافیان گفت:گردشگری مقاومت به عنوان یکی از ابزار‌های موثر در نشان دادن روحیه ایثار و شهادت مردم ایران نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است.

علی‌اصغر شالبافیان روز دوشنبه در نخستین نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور فعالان فرهنگی استان‌های کرمان، شیراز، رشت، اهواز و سیستان و بلوچستان در سالن رضوان شهرداری قم بابیان اینکه گردشگری مقاومت یکی از ابزار‌های مهم و تاثیرگذار در نشان دادن پیشرفت و روحیه ایثار و شهادت مردم ایران است، گفت: گردشگری و حضور توریست‌های خارجی ابزار بسیار کارآمدی برای روایت صحیح از واقعیت‌های داخل ایران است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از گردشگری به‌عنوان یک رسانه پویا در معرفی فرهنگ و ظرفیت‌های توریستی یاد کرد و افزود: توسعه گردشگری می‌تواند روایت سازی درست و منطبق با واقعیت از وضعیت کشور در اختیار جهانیان قرار داده و مانع از روایت سازی‌های دروغین شود.

او ایجاد زیرساخت‌ها را لازمه توسعه گردشگری مقاومت دانست و افزود: به هر میزان که ارتباطات بین شهر‌ها با سهولت بیشتری انجام شود و شناخت بیشتری از بازار‌های هدف وجود داشته باشد، اهداف گردشگری مقاومت بهتر محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار