مسئول معاونت علمی بسیج دانشجویی شهرکرد گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان منتخب و استعداد‌های درخشان سراسر استان در رویداد ملی «راهیان پیشرفت» که به همت بسیج دانشجویی شهرکرد برگزار شد شرکت کردند.

احسان خلجی امروز در حاشیه اردوی راهیان پیشرفت گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان منتخب و استعداد‌های درخشان سراسر استان در رویداد ملی «راهیان پیشرفت» که به همت بسیج دانشجویی شهرکرد برگزار شد شرکت کردند.

مسئول معاونت علمی بسیج دانشجویی شهرکرد افزود: اردوی راهیان پیشرفت از مهمترین برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی و بستری مناسب برای آگاهی دانشجویان از دستاورد‌های علمی در صنایع و کارخانجات و ترغیب دانشجویان در هدفدارکردن فعالیت‌های علمی است.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه این اردو در دو مرحله، بازدید‌های علمی و برنامه ترویجی گفتمانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اردو‌ها نقش مهمی در افزایش روحیه خودباوری جوانان دارد و کمک می‌کند دانشجویان نقش‌آفرینی موثری در سنگر جهاد علمی داشته باشند.

خلجی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های اجرا شده در این اردو بازدید از شرکت بهیار صنعت اصفهان و دیدار و گفتگو با مالک شرکت و همچنین دیدار با یکی از اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشگاه جورجیا آمریکا بود.

وی تصریح کرد: در این دیدار دانشجویان به بحث و تبادل نظر در مورد پیشرفت صنعت، علم و تکنولوژی و بررسی مشکلات آن در کشور پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار