مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزار نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی با همکاری کانون مساجد فرهنگی هنری در تهران خبر داد.

فرزاد شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی محصولات صنایع‌دستی و سوغات محلی استان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی دستاورد‌ها و تولیدات هنرمندان و صاحبان هنر است تا استعداد‌های نهفته در استان شناسایی شوند و فرصت حضور در نمایشگاه‌های آتی را داشته باشند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام نیز در این نشست گفت: استعداد و هنر صنعتگران و هنرمندان ایلام نیازمند ظرفیت‌سازی و تقویت شدن است که برگزاری نمایشگاه‌های متعدد یکی از راه‌های معرفی هنر استان ایلام در زمینه صنایع‌دستی و جلب مشتری است.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی‌پور افزود: صنایع‌دستی استان باتوجه به ظرفیت بالای خود نیازمند کار تبلیغی و توسعه است که تقویت این حوزه به ایجاد اشتغال خانگی و خرد به عنوان یک نیاز مهم و ضروری جامعه کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.