مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : سه طرح ورزشی با ۶۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این استان آماده افتتاح شده است.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : طرح‌ها که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده شامل زمین مجموعه تنیس خاکی ۱۵ خرداد کرمانشاه با هزینه‌ای بیش از پنج میلیارد ریال و مجموعه پَدِل کرمانشاه با هزینه‌ای بیش از هشت میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: بزرگترین مجموعه تنیس خاکی غرب کشور جزو این طرح هاست که با هزینه‌ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: تمام این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه احداث شده اند.

رحیمی افزود: پیش بینی شده است این طرح‌ها فردا سه‌شنبه با حضور «اسماعیل احمدی»، مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل حوزه وزراتی مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد زمین‌های رشته تنیس منجر به افزایش تعداد ورزشکاران و توسعه بیش از پیش آن در استان خواهد شد، گفت: با توجه به زیرساخت‌های بسیار خوبی که در استان ایجاد شده است درخواست میزبانی مسابقات کشوری و مسابقات بین المللی هم برای استان مطرح شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.