در حالی که کشور چند هفته‌ای می‌شود درگیر اغتشاشات است، تروریست‌ها سعی می‌کنند تا به خیال خودشان کشور را متشنج کنند و آرامش را بر هم بزنند.

غروب چهارشنبه خبر هولناکی منتشر شد. یک عنصر تروریستی در اقدامی بزدلانه وارد حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز می‌شود، اقدام به تیراندازی علیه زائران بی‌گناه می‌کند و حتی کودکانی که تازه رسم راه رفتن را آموخته‌اند را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد. نیروهای امنیتی بعد از چند دقیقه در محل حاضر می‌شوند و ضمن مهار عنصر تروریست او را دستگیر می‌کنند.

یک عملیات تروریستی در داخل کشورمان که بسیار به‌ندرت هم رخ می‌دهد، همه ایران را نگران کرد که مبادا امنیت این مفهوم حیاتی و آرامش‌بخش در معرض خطر قرار گرفته! امنیتی که برای تحقق آن هزاران شهید تقدیم شده‌اند و هزاران مادر در عزای فرزندان خود نشستند و برخی دیگر هم در انتظار پیکرهای فرزندانشان جان سپردند.  امنیتی که عِده و عُده فراوانی شب و روز برای تامین آن وقت می‌گذرانند و از جان خودشان می‌گذرند و شاید حتی بخش کوچکی از آن‌ هم به سمع‌ونظر هموطنانمان نرسد. امنیت واژه‌ای غریبه در منطقه‌ای آشوب‌زده است که به لطف امثال حاج قاسم در مملکت ما محقق و از بین بردن آن تبدیل به یک آرزو برای دشمنان ایران یکپارچه شده است!

آقای رئیسی معتقد است که اغتشاشات چند هفته اخیر در ایجاد فضای تنفس برای یک عنصر تروریستی بی‌تاثیر نبوده است. رئیس ‌جمهور در آیین افتتاح رسمی نیروگاه‌های برق در زنجان تاکید کرد که اغتشاشات اخیر بسترساز حرکت‌های تروریستی در کشور است. این طور برداشت می‌شود که نیروهای تامین‌کننده امنیت تمرکز خود را صرف خنثی‌سازی اغتشاشات و آشوب می‌کنند و در نتیجه دشمن با درک چنین شرایطی فضای تنفس پیدا کرده و مسیر نفوذ را فراهم می‌بیند. بدان معنا که هر عنصر اغتشاشگری که این روزها در آتش آشوب دمیده، خیابانی را مسدود کرده و یا سطل‌زباله‌ای آتش زده و ... به نوعی دستش به خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ آلوده است.

از سویی دیگر، حادثه تروریستی روز چهارشنبه از منظر دیگر هم قابل تحلیل و بررسی است. استفاده همزمان از طیف گسترده‌ای از ابزارها برای تضعیف داخلی ایران نباید از نظرها مغفول بماند، احمد وحیدی از آن بعنوان جنگ ترکیبی یاد می‌کند، در این پیام وزیر کشور آمده است: «دشمنان این مرز و بوم و این نظام اسلامی، جنگ ترکیبی پیچیده‌ای را طراحی کرده‌اند که در آن ریخته شدن خون بی‌گناهان و مظلومانی که دل در گرو عبودیت و توسل به ذات احدیت داشته‌اند، مجاز شمرده می‌شود». تا همین جای این نوشته به دو رویکرد دشمن (همان دشمنی که عناصر جاسوسی آن‌ها در میان صف‌های اغتشاش حضور داشتند و لیست بلندی از اسامی آن‌ها از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد) یعنی هدایت جریان اغتشاش و اقدامات تروریستی اشاره شد. این جنگ ترکیبی اما در ظاهر خود یک ضلع سومی هم چند روز پیش رسم کرد و آن گردهمایی اپوزوسیون خارج‌نشین در برلین بود. تجمعی که ناخواسته، میل و اهداف و حرف باطنی اکثر مخالفان جمهوری اسلامی را فاش کرد.

حامد اسماعیلیون همان چهره‌ای که برای تحریم پانسمان‌های بیماران پروانه‌ای اصرار دارد! در معرکه برلین به بهروز بوچانی تریبون داد تا سخنرانی کند البته پیام او توسط یک نفر دیگر در این مراسم خوانده شد اما حرف دل او گفته شد. بوچانی که پس از شش سال حضور در جزیره مانوس برای پناهندگی در استرالیا موفق شد از نیوزیلند پناهندگی بگیرد درباره دلیل خروجش از ایران گفته است: ایران را ترک کردم چون یک بی‌خدا هستم و ایران یک کشور دیکتاتوری مذهبی است! بوچانی پس از تظاهرات برلین از شبکه سعودی ایران اینترنشنال شاکی شده است و به آن برای مصادره جنبش تاریخی ایران! به نفع یک جریان خاص هشدار داده است.

تظاهرات برلین صحنه بهم پیوستن تجزیه طلبان و سلطنت طلبان هم بود. از تروریست‌های دموکرات که با آشوب و ناامنی قصد تجزیه کردستان ایران را دارند و تروریست‌های «الاحوازیه» که قصد جدا کردن خوزستان را از کشور دارند تا پانتورک‌هایی که خیال خام جدایی آذربایجان از سرزمین مادری را در سر می‌پرورانند.

الاحوازیه

البته خودفروخته‌های منافقین هم از غائله عقب نماندند و خود را به دروازه برلین رساندند تا مردم حاضر در معرکه را از طرفداران خود معرفی کنند. امری که صدای برگزارکنندگان این مراسم را درآورده بود.

منافقین

برهنگی و حضور همجنس بازان هم پای ثابت دیدارهای مخالفان نظام است. البته مخالفان جمهوری اسلامی که همواره دستشان از یک سیاست مستقل برای مخالفت با نظام خالی بوده است فکر می‌کنند مشکل مردم ایران فقدان برهنگی و آزاد نبودن همجنس بازی در ایران است! به همین دلیل در دیدارهای خود دائم بر این طبل سوراخ می‌کوبند تا بتوانند نظر اربابان خود را جلب کنند.

بنویسید «تجزیه‌طلبان»، بخوانید «تروریست‌ها»!

 

آنچه مشخص است عدم توقف دشمنی جناح مستکبری است که برای بیش از چهار دهه توان فراوانی را برای تضعیف و براندازی جمهوری اسلامی صرف کرده و آنچه مهم است هوشیاری هرچه بیشتر و پاسخ متناسب به راهبرد دشمن است. تحولات امروز دشمن حکایت از یک نقشه مضحک برای ایران اسلامی بزرگ دارد. راهبری اغتشاشات همراه با حمایت از تروریست‌ها که پیش از این در سوریه پیاده شده، البته که هرگز برای کشوری با مختصات جمهوری اسلامی ایران پیاده‌شدنی نیست و بیشتر شبیه به یک شوخی می‌ماند اما نیاز به هوشیاری و توجه مضاعف دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
پس حق اعتراض که تو قانون اساسی هست چی میشه.انتقاد از هر سیستمی برای بهبود لازمه.کاش گوش شنوایی بود که کار به این چیزا کشیده نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۱:۲۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
درموردایران عزیزوپیشرفتهایش بایدگفت تاکورشودهرآنکه نتوانددید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر این وحشی ها تا کی شاهد این زامبی ها به بهانه ریز و درشت باید بود ارامشمان را این وحشی های بی دین ربودند .عزیزانمان را این عریان طلبان بی انسانیت در خون غلطاندند . اغتشاشگران تنها عامل این ناامنی ها هستند باهمه برخورد قاطع شود همان طور که به یک ملت و امنیتش رحم نمی کنند .قانون و نیروهای مسلح به انها رحم نکند فرقی ندارد در چه سواد و در چه درجه ای است قانون برای همه بکسان است بر دهان این اوباش قلاده ببندید تا ملت روی ارامش ببینند با بی نانی میشود کنار امد ولی با نا امنی نه نان داریم نه خواب و نه ارامش . برخورد قاطع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اکثر اغتشاشگران و آشوبگران از طبقه مرفه جامعه هستند واز سر خوشی و کینه توزی به نظام اسلامی شدن مزدور شیطان و باید اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
یعنی این تروریست نباید یک ماسک برصورت داشته باشد؟ چطور ایران گفته فرانسه را دراین زمینه باور کرده است مشکوک هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
۵ میلیون افغانی که اینهمه فرصت شغلی و یارانه و انرژی و سوخت و محیط زیست ایران رو هدر میدن و الوده کردن
دیروز مشهد امروز شیراز فردا کجا؟
۵ میلیون افغانی که به اندازه ۲ استان کشور جمعیت دارن و هرکدوم ۳ برابر یه خرگوش زادوولد میکنن
تا کی میخوان تو ایران جولون بدن؟
حامد بدخشان تروریست حادثه شیراز کجایی بود نروژی یا افغانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
به خدا حجاب بهانه است ما با اینا صحبت کردیم میگن اصل ماجرا گرسنگی و آوارگی و خانه به دوشی و گرانی و تورم و خلاصه یک زندگی معمولی است. جرا نمی فهمید بابا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
دوست دخترم در دانشگاه پدرش کارخانه دار هست شوهرش کارمند پتروشیمی با ماهی 45میلیون حقوق در گروه کلاس بدترین فحاشی را علیه حاکمیت می کند ، اینها مشکل اقتصادی دارند ، نخیر خیلی از افرادی که در اغتشاشات شرکت می کنند فقط برای رزومه خودشان جهت اقامت هست به بهای نابودی طبقه ضعیف جامعه ، کارگر بیچاره وقت این کارها در محیط شهری و فضایی مجازی را نداده دنبال یک لقمه نان از صبح سحر تا بوق سگ در حال زحمت این ، عده ای مرفه که خوشی زیاد زده زیر دلشان اکثرا هم از خانواده کارکنان دولت هستند ، چون دولت فقط حقوق بگیران خودش را در این چند سال رسیدگی کرده و قشر طبقه کار گر را فراموش کرده‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
یه جنگ ترکیبی هست که از فقر و معیشتی به وسیله حجاب شروع میشه تا آرتین تموم نمیشه باز هم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
حجاب بهانه است اینها فاحشه گری را می خواهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
کافر همه رو به کیش خود پندارد.شما معلومه باشه دور و برت زیاده .حق زندگی معمولی .حق انتخاب .حق انتخاب پوشش مناسب و میانه.نه این ور بوم نه اون ور.تعادل تو زندگی و طرز فکر شما آیا جایی داره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
وطن واسی ما عزیزه هرکسی بخواد بهش آسیب برسونه باید نابود بشه، زنده باد ایران مقتدر و یکپارچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اشتباهی منفی دادم اه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۳:۰۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
چند تا سوال دارم
واقعا ما الان باید اینجا باشیم
واقعا رسانه و مسئولان با مردم روراست بودند
واقعا مسئولان خوبی روی کار اومدن؟ هر کس رئیس جمهور شد بعد هشت سال ریاستش ب دشمن تبدیل شد
واقعا با مردم خوب تا کردید؟
این مردم همون مردمی هستند که هشت سال با تمام دنیا جنگید ولی صدقه سر اون جنگ ی عده بیش از حد خوردن و الان مردم دیگه ب هیچکس اعتماد ندارن
اولین کاری که نظام باید انجام بده اعتماد از دست رفته رو دوباره ب دست بیاره که کار ب شدت سختیه
در کل درسته معترضان اینچنین روز مقصرند ولی مقصرین اصلی نیستن بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
#مماشات کافیه.وطن فروش تیربار باید گردد.
# مماشات کافیه.وطن فروش تیربار باید گردد.
# مماشات کافیه.وطن فروش تیربارباید گردد.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۱:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
فقط اعدام با تبر یا اره
فقط اعدام با تبر یا اره
فقط اعدام با تبر یا اره
مرگ سخت و زجرناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
باید ریشه یابی شود واصولی مشکلات حل شود .چرا نیاز باشه کسی بیاد تو خیابون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اگر خانواده ها زحمت بکشن بچه هاشونو درست تربیت کنن کسی نمیاد توی خیابان.اینهایی که اومدن توی خیابان دنبال لخت شدن و هرزگی جنسی بودن. جالبه هنوز نفهمیدین!
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۱:۳۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ریشه در تربیت خانوادگی و بی بندو باری دارد. البته نقص در سیستم آموزش و پرورش ، صدا سیما هم مزید بر علت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
شما حیوانات هستید که برداشتتون از کلمه مقدس آزادی، هرزگیه و نمیبینید تو این حکومت آزادی بیان، انتخاب پوشش، انتخاب خودرو دلخواه، انتخاب مسئول دلخواه وجود نداره. شما به برده بودن عادت کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اغتشاش با تروریست با داعش فقط اسماشون فرق دا ره همه آدم کش هستن وروشهای انها فرق میکنه
اغتشاشگر آتش میزد ومیکشد تروریست باصلاح گرم میکشد داعش هر سه کار را باهم انجام میدهد ولی اغتشاشگر از همه نامرد تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
باید در رسانه ملی اعلام شود از فردا تمام کسانی که از این نظام حقوق و مقرری دریافت میکند چنانچه خود و یا یکی از اعضای خانواده اش در این اغتشاشات مشاهده و یا دستگیر شود از مقرری گیری دولت خلع و از کار اخراج میشود و جایگزین آنها افراد حزب الهی و معتقد به نظام جایگزین میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
پس اول میرسلیم را ازنمایندگی مجلس عزل کن ویا خانم خزعلی که فرزندش تابعیت کانادا دارد فروش فیلتر شکن دراختیار وی هست را اخراج کن اگر عضه وجرات داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اینهمه آدم نیازمند به کار هستن.اونوقت یه مشت اغتشاشگر دارن از دولت حقوق میگیرن.پرتشون کنید بیرون از کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
درست گفتی از اینا شروع کن حاشیه امن یعنی چه ! اگر خطا ندارن حاشیه انم چیه! رانت چیه ! واگذاری ها چی بود ! نذول گرفتن بانک چیه ! و و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
متاسفم برای حزب الله هی هایی مثل شما که باعث تفرقه شدید اون دنیا باید جوابگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اغتشاشگر و تروریست دو روی یک سکه هستند که جنگی ترکیبی با همراهی رسانه های غرب و دنیایی مجازی راه انداخته اند. مردم و مقامات باید بیش از هر زمان هوشیار و بینا باشند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
طرف زیر بار فشار اقتصادی کمرش شکسته
این همه جنس گرون شده
کسی امیدی به زندگی نداره
اکثر ملت دچار مشکلات روحی روانی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ولی من مشاهده کردم بیشترین طرفداران و حاضرین در اغتشاشات افرادی متمکن هستند و در طبقه متوسط به بالا هستند کارگر بیچاره که دنبال یک لقمه نان حلال است و وقتی برای شرکت در این اغتشاشات ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
بله. اما شعار و اهداف معترضان این نبود و در شعار آنها مشخص است.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۳۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
آقای محمد آقا این اغتشاشگران همه شان از سیری دارند ار ار می کننداصلا صحبت این حرفها نیست گرسنه به وطنش و مردمش خیانت نمی کنه مگه بر کسی پوشیده است ۷۰ و ۸۰ درصد مشکلات اقتصادی تحریم‌های شیطان بزرگه اگه راست می گن مردند بر علیه شیطان فریاد بزنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
از نظر ملت ایران اغتشاشگر و آشوبگر با تروریست فرقی نمیکنند.باید نابود شوند.مماشات کافیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
باید دقیق بررسی بشه کار کی بوده و با چه هدفی انجام شده و نباید قبل از بررسی گردن هیچ گروهی انداخت
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۱:۱۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
تروریست را با پهپاد باید زد
#پهپاد تروریست زن
#پهپاد تروریست زن
#پهپاد تروریست زن
#پهپاد تروریست زن
#پهپاد تروریست زن
#پهپاد تروریست زن
#پهپاد تروریست زن
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۱:۱۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مامثل دوران دفاع مقدس حاضربه جانفشانی ودفاع تمام قداز وطنمان ایرانیم بایستی جلوی اغتشاشگران وتخریب کنندگان را گرفت وخسارات وارده را ازاونها مطالبه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
این طور برداشت می‌شود که نیروهای تامین‌کننده امنیت تمرکز خود را صرف خنثی‌سازی اغتشاشات و آشوب می‌کنند و در نتیجه دشمن با درک چنین شرایطی فضای تنفس پیدا کرده و مسیر نفوذ را فراهم می‌بیند. بدان معنا که هر عنصر اغتشاشگری که این روزها در آتش آشوب دمیده، خیابانی را مسدود کرده و یا سطل‌زباله‌ای آتش زده و ... به نوعی دستش به خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ آلوده است.

واویلا
چه جوری می خواهند پاسخ دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اینا کافرند به فکر پاسخ اون دنیا نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۱:۰۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
لزوم مسدود کردن مرزها و اصلاحات اقتصادی تنها راه برون رفت از وضعیت موجود وجلوگیری از اتفاقات احتمالی است .تا آرزوی خائنان ووطن فروشان ودشمنان به گور بماند.
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۱۰:۵۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مماشات دیگر کافیست اغتشاشگران هیچ فرقی با تروریست ها ندارن انتظار برخورد قاطع از طرف عوامل امنیتی و انتظامی رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
امنیت شاه چراغ و جمکران بیشتر کنید
Netherlands
مسعود
۱۰:۴۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مگه شاهچراغ حفاظت نداره ؟
ماموران حفاظت مگه سلاح ندارن ؟
چرا باید از ی سوراخ دوباره گزیده بشیم ؟
چرا !!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مترو پل چرا باید دوباره بریزه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اقا جان چرا عکس این ولنگه بازها رو نمیگیرید پخش کنید تمام اینا که میان تو خیابون تروریستن و دست دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ماهواره ها در خانواده ها کلاس دانشگاه و درس برای خانواده ها گذاشتن اساتیدش هم معرفی حضورتان هستند و اگر به این روال پیش بریم چیزی از خانواده واعتقاد به اسلام و انقلاب و کشور باقی نمیمونه لطفا جدیت داشته باشید و قانون تعیین کنید که اگر خانواده ای از ماهواره استفاده کرد سرپرست خانواده باید 6ماه حبس رو تحمل کنه ,این ولنگاری ماهواره ای آرزوی دشمنان است
Iran (Islamic Republic of)
زهرا علیمحمدی
۱۳:۴۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
اگر وقت یک ماه یارانه این اینها قطع بشه میشنن سرجاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
بنویسید سلبریتی ها.بخوانید خائنین وطن فروش.
بنویسید علی دایی.بخوانید گوش به فرمان بی بی سی.
بنویسید علی کریمی.بخوانید دست آموز آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۱:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
درود به شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه اکثر افردادی که نظر سنجی میکردم از مشکلات اقتصادی معترض هستن و در این وضعیت به جمع سایر معترضان میپیوندن! آقا رئیسی هم هزینه اجاره مسکن و کالا های اساسی و سایر مخارج زندگی مثل سرویس و شهریه مدارس و غیره به شدت بالا بردن و همین سبب موجب نارضایتی و افزایش معترضان شده، مردم عصبانی هستن
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۶:۵۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
آره؟
راست میگی؟
پس همه ی مشکلات زیر سر آقای رئیسی هست! صاحب خانه ی اصلی مشخص شد!
بنزین را هم یک شبه آقای رئیسی گران کرد؟
عجب!

مرگ منافق نفوذی
مرگ بر تهمت زن
مرگ بر بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ براشوبگرخدا بزنه کمرشون نتونن بلند شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
الان دیگه نباید تعبیر به اغتشاشگر شود و باید به دید معاند و تروریست به آنها نگاه و درموردشان اقدام کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
اولا مسئولان غلط میکنند به اعتراض مردم گوش نمیکنند تا اعتراض ها به خیابانها کشیده شود. دوم اگر به اعتراض ساکت خیابانی حمله کنید خود بخود هرج و مرج پدید می آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
آقای ٠۸:۱۳ یا نادانی یا خودتو به نادانی زدی و یا مردم را نادان تصور کرده ای ولی خودت هرچه هستی باش ولی مردم را نادان تصور نکن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
پس این مردم بیچاره، چگونه اعتراض خورد را بابت مشکلات اقتصادی ، نا عدالتی و تبعیض را به گوش حاکمان خودشون برسونن- هر اعتراضی به آخرش به اغتشاش ختم میشه و خفه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مگر معلمان تحصن نمی کردن ، مگر بازنشسته ها تحصن نمی کردند ، مگر کارگران هپکو تحصن نمی کردن هم تا حدودی و در حد توان دولت به خواسته هایشان رسیدند و نه خون از دماغ کسی آمد ، اعتراض و تحصن با اغتشاش و ایجاد خسارت فرق دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
معترض نه مامور میکشد و نه بانک می زند و نه ماشین آتش می زند مثل بچه آدم می آید شعار و خواسته هایش را بدون فحاشی و ترور و راهبندان بیان می کند نه اینکه از خانه که بیرون آمد به نیت خسارت و کشتن با خود چاقو و ککتلملتوف و سلاح بهمراه بیاورد لا اقل از جلیقه زرد های فرانسه یاد بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
جناب ناشناس ۱۱:۴۶ اینایی که الان دارن اعتراض می کنن می خوان علت العلل مشکلات رو از بین ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
اتفاقا این دشمنان ایران و ایرانی نمی خواهند این اتفاق
بیافته و مردم در یک فضای آرام حقوق خود را به گوش
مسئولین برسانند و مطالبه کنند چرا که خوب می دانند که اعتراض بجا هم به نفع مردم است هم خواسته نظام است ولذا هر جا تجمعی صورت می گیرد سریع عوامل خود را می فرستند و با تحریکات و شعارهای تند و اقدامات خرابکارانه تجمع را به آشوب می کشند که مردم به حقوق خود نرسند تا آنها بتوانند بین نظام و مردم شکاف ایجاد کرده و از آن شکاف برای رسیدن به نیات شیطانی خود بهره برداری کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ببخشید // لابلای این معترضان عده ایی مطالبات بحقی در باب گرانی و معیشتشان داشتن // مسئله اونا بکجا کشیده شد؟؟ /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ما ندیدیم....
شعار پایه شون که آزادی و سلف مختلط و عریانی هست....‌
نه گرسنگی....
حالا شعار آزادی رو که سر میده؟؟؟؟
یه عده از روی شکم سیری.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
همه توان پلیس و نیروهای امنیتی صرف اغتشاشگران شده
از اونطرف هم مهاجران افغانی و امثال حامد بدخشان کرور کرور از مرز وارد کشور میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
تا وقتی پلیس و نیروی امنیتی اختیار استفاده از سلاح داده نشه
تاوقتی پلیس از شلیک به اراذل اوباش و اشرار مسلح بخاطر ترس از عواقبش وحشت داره این اغتشاشات ادامه خواهد داشت
هرروز یک مامور یک سپاهی یک سرباز یک مرزبان شهید میشه همه خفه خون گرفتن ولی یه دختر ۲۲ ساله معمولی با ۴ سال سابقه پشت کنکوری بخاطر بیماری زمینه ای با تاسف فوت کرده ول کن نیستن
ما مردم قدر نشناسی هستیم یکروز یک دقیقه بخاطر فخری زاده دانشمند شهیر اتمی مراسم نگرفتیم درحالی که موساد با ۲۰۰ هواپیما و ۵۰۰ مامور و ۶ میلیارد دلار بودجه دنبال ترورش بود ازبس که مفید بود اونوقت برای یه دختر دیپلمه عادی با ۴ سال سابقه پشت کنکوری یقه جر میدیم
عقل و شرافت ما کجاست؟غیرت ما کجاست؟
۱۵ نفر در شیراز شهید شدن یکیش نخبه نیروگاهی برق بود ۳ تاش پدرومادر و برادر کسی بودن که الان تنهای تنهای تنها شده.چرا خفه خون گرفتین چرا صداتون درنمیاد؟
آیا فخری زاده و ارتین سرداریان و اینهمه مامور لایق عزاداری نبودن؟آیا مفید نبودن؟فقط دخترای دیپلمه معمولی شماها اغتشاشگران مفیدن؟
بخداوند بزرگ قسم تا وقتی به پلیس اختیارات ندین این جماعت ایران رو به سوریه و سومالی تبدیل میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۱:۴۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
نظر شما کاملا صحیح است اما عدالت دنیا و بی منطق ها و خدا نترس ها چنین حکم می کند که فوت طبیعی ی دختر 22ساله بیمار و ناتوان از ورود به ادامه تحصیل باید چنین سرنوشتی را ایجاد کند خانواده اش اکنون چه پاسخی برلی خونهایی بناحق ریخته جوانان وطن دارند .
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
از دید منه آدم معمولیه خنگه ، آدم ها همه حق زندگی خوب و با آرامش دارند. چه می خواد آدم نخبه باشه و چه یک انسان معمولی
همه آدم ها قرار نیست از نظر علمی فوق العاده باشند. یک شخص در حوزه موسیقی می تونه عالی باشه، یکی دیگه توی آشپزی، یکی دیگه توی زمینه ورزشی ولی متاسفانه کشور ما نخبه بودن رو توی حوزه های علمی خلاصه کرده و هیچ امکاناتی برای بقیه رشته ها در نظر نگرفته
اتفاقا ما مردم قدرشناسی هستیم از تمام افرادی که با یا بی ادعا برای ما تلاش کردن ولی قرار نیست همش رو شما ببینی
اگر هم کسی داره اعتراض میکنه به معنیه این نیست که قدر نشناسه
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت آشکار
۲۲:۴۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
چرا از خودت سوال نکردی این دختر پشت کنکوری و دیپلمه چرا یک شبه اسمش در سراسر دنیا پخش شد و 300 میلیون نفر برایش توییت زدن؟
حتما بنده خدا بیگناه و مظلوم بوده که خدا خواسته اسمش همه جا سر زبون باشه تا کسی به یک مسافر غریب یک دختر بیمار 22 ساله در کلان شهر تهران جسارت نکند و با ایجاد ترس و اضطراب موجب مرگ یک بیگناه نشود.چون براتون جان این دختر مهم نبود این همه هزینه به کشور وارد شد.یادتان باشد خدا پشت پناه مظلوم و غریب است.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۷:۱۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
مامور پلیس ، حق نداره دزد را بزنه
مامور محیط زیست ، حق نداره شکارچی متجاوز را بزنه
مامور منابع طبیعی ، حق برخورد و دستگیری زمین خوار را نداره
اما
نجفی آدمکش ، با سلاح بدون مجوز و اقرار به قتل عمد ، هنوز زنده ست و راست راست راه می ره
موسوی و کروبی و طبری ، مهدی و فائزه هاشمی ، آخوندی و زنگنه ، و سایر منافقین نفوذی همچنان زنده اند و فربه و به زندگی انگلی خودشون ادامه می دهند.

آن هایی که در راه خدا و اسلام شهید شدند ، بی توقع بودند
این هایی که در راه شیطان ، آتش افروزی می کنند ، مطالبه گرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
از این روزهایی که در وطنم می گذرد سخت افسرده ام .. چقدر جای حاج قاسم ما خالی ست ,
من چندین بار به زیارت آقا شاهچراغ رفتم
, الان در فیلمها مشاهده کردیم هیچ یک از نگهبانان بیرون حرم اسلحه نداشتند . باید تمام امکانی که محل تجمع مردم است نیروهای آموزش دیده حضور داشته باشند ,مثل حرم امام رضا علیه السلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر ترویست، فتنه گر و بی حجاب

و لعنت بر مسئول بیسواد حرص قدرتی که اجازه نمی دهد نخبگان جایگزینش شوند
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۱:۴۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
آفرین
آفرین
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
می نویسند آزادی خواه، بخوانید داعشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
وقتی مزدوران وطن فروش و غربگدای سلبریتی و غیرسلبریتی بخاطر نوکری و غلام حلقه بگوش شدن غرب حاضرند به هر دروغ و حیله و نیرنگی متوسل شوند و هر روز هم نیروهای امنیتی را دست بسته میخواستید اخر و عاقبتش ورود داعش و جولان دادن در امن‌ترین کشور خاورمیانه است پس انهایی که به تضعیف نیروی انتظامی و به تحریک به دروغ مردم نقش داشتند پر اینهمه خونریزی دست داشتند و دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
تروریست ها را باید اعدام کرد و کسانی که فساد می کنند و چادر از سر زنان می کشند و کسانی که خسارت می زنند

ولی کسانی که اعتراض درست و منطقی و سازنده دارند باید دستشان را بوسید


پس اعتراضات درست منطقی و علمی لازم است و باید آنها را ستود

ولی به ترویست و فتنه گر نبلید اجازه نفس کشیدن داد چرا ظلم است در حق انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
نه قاطی کردی....
اعتراض درست همون سطل آتیش زدن و اموال تخریب کردن و بانک آتیش زدن هست؟؟؟؟؟
پس داعش هم زیاد کارش بی توجیه نیست؟؟؟؟اونام برا خودشون حق اعتراض به این شیوه قائل هستن.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۷:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
دست متجاوز به ناموس ، مال و جان مردم ، باید قطع گردد.
دست خادم به مردم و نظام باید بوسیده شود.

درود بر رهبر جبهه ی مقاومت ، خامنه ای دلاور
درود بر آقای رییسی فساد ستیز
درود بر سربازان مدافع وطن
درود بر مردم با شرف و غیرتمند ایران عزیز
درود بر شهدای اسلام
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۵۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
انتقام خون شهدای شاهچراخ از آشوبگران بی فکر و مزدور بگیرید آنها ( آشوبگران ) ایجاد فضای تنفس برای این حرکت بزدلانه شدن آمروز تا دور نشده آشوبگران تکلیف خودشان مشخص کنند .
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۰۸:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
ببینید اگه بدن من و شما هم دچار بیماری شود و سیستم دفاعی و گلبول های سفید بدن در ضعف و خستگی بیماری قرار گیرند عوامل بیماری زا فرصت نفوذ و ضربه زدن به جسم و جان من و شما را پیدا می کنند حال با این اغتشاشات تمام تلاش نیروهای امنیتی متوجه کنترل عناصر اغتشاشگر و اتش زن اموال مردم و بیت المال شده و انرژی ان ها صرف این بیماری جامعه سوز شده ،‌من خودم معترضم معترض به فساد مسئولینی که مال بیت المال را چپاول می کنند مثل امثال طبری ها و اقای نجفی ها که همسرش را به قتل می رساند و دستگاه قضایی کشور هیچ کدام را اعدام نمی کند اما راه کار اعتراض ایجاد ناارامی و اتش زدن امال مردم و بیت المال نیست و از راه مصالمت امیز باید موضوع را به گوش مسئولین رساند امید است که پاسخگو باشند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
شوخی شوخی جدی میشه. نباید با امنیت کشور شوخی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۷:۲۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
شوخی گر اغتشاشگر ، اعدام باید گردد
با تبر یا اره
با مرگی دردناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
یکی از مشکلات کشور عزیز ما ایران فراموش کردن ملی گرایی می باشد ای کاش سیاستمداران ما به این مقوله بزرگ علم سیاست توجه بیشتری بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
ملی گراهاتون را هم دیدیم بازرگان ، بنی صدر ، همان ملی گراهایی که هر روز از آمریکا می خواهند ایران را تحریم کند و تهاجم نظامی نماید ، همان ملی گراهایی که امروز دست در دست تجزیه طلب ها ایران را می خواهند تکه تکه کنند و بزرگشان که بختیار معلون باشد با کمک صدام می خواست ایران را ویران کند من می توانم صدها خیانت به اصطلاح ملی گراها را بشمارم که در این نوشته ممکن نیست .
آخرین اخبار