خادمی گفت: در خوزستان اگر به دنبال توزیع عادلانه ثروت هستیم باید به سمت صنعت گردشگری پیش برویم تا منبع درآمد این استان محدود به استخراج منابع نباشد.

هانی خادمی می‌گوید: حمایت از بخش خصوصی برای احداث زیرساخت‌های گردشگری را می‌توان جهش و اقدامی مثبت در جهت توسعه صنعت گردشگری استان خوزستان دانست.

او افزود: در شهرستان اندیمشک و به صورت کلی در استان خوزستان نبود زیرساخت یکی از چالش‌های حوزه گردشگری است و از مشکلات مهمی است که باید حتما پیگیری شود.

آقای خادمی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت‌های گردشگری نظیر احداث مجتمع‌های اقامتی و پذیرایی از جمله ضرورت‌های جذب گردشگر است، سرعت توسعه گردشگری در سایر شهر‌ها و استان‌های کشور بسیار فزاینده عنوان کرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اندیمشک گفت که در استان خوزستان اگر به دنبال توزیع عادلانه ثروت هستیم باید به سمت صنعت گردشگری پیش برویم تا منبع درآمد این استان محدود به استخراج منابع نباشد.

تعامل دستگا‌های مختلف در جهت مهیا کردن زیرساخت‌ها، استفاده از افراد متخصص، شناسایی و معرفی مراکز و جاذبه‌های گردشگری و مدیریت با برنامه‌ریزی درست می‌تواند فرصت مناسب گردشگری را برای گردشگران فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار