مدیر مخابرات شاهرود گفت: سرقت کابل‌های مخابراتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های مخابرات و مشترکین بوده که موجب قطع ارتباط مخابراتی شهروندان می شود.

مهدی سعدی، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود با بیان اینکه در حال حاضر مخابرات استان در حال اجرای راهکار‌های حفاظتی و ایمن‌سازی منصوبات و تجهیزات مخابراتی بوده تا امکان سرقت آن کاهش یابد، تصریح کرد: پس از دریافت گزارش سرقت تجهیزات مخابراتی، بلافاصله موضوع پیگیری و پرسنل مخابرات با دقت و سرعت عمل بالا، نسبت به ترمیم، نصب و برقراری ارتباط تلفن اقدام می‌کنند.

و افزود: مشترکین در صورت مشاهده اختلال و یا قطعی در ارتباط تلفن ثابت، نسبت به ثبت خرابی تلفن خود در سامانه ۲۰۱۱۷ اقدام کنند تا نیروی‌های فنی مخابرات به محل مراجعه و نسبت به رفع ایراد اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان همچنین از هزینه اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در راستای توسعه و بهبود پوشش شبکه و تکنولوژی نسل ۳ همراه اول در روستای ابرسج شاهرود و روستا‌های باغچه و ابراهیم‌آباد میامی خبر داد.

مجید دارائی، اضافه کرد: به همت تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه سمنان و با هدف بهبود پوشش آنتن‌دهی همراه اول و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه، ۳ سایت BTS همراه اول با تکنولوژی‌های به روز مخابراتی و ارتباطی در استان نصب و راه‌اندازی گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.