مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: نخستین رویداد ملی کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت با عنوان "حرکت با برکت" در کشور برگزار می‌شود.

رضا ابهت مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: در این رویداد که با همکاری بهزیستی کل کشور و بنیاد برکت و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می‌شود، کارشناسان، نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌های مردم‌نهاد سراسر کشور می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود در حوزه اشتغال‌زایی ویژه افراد دارای معلولیت را به این رویداد ارسال کنند.

او برگزاری این رویداد را شروع یک حرکت جدی برای اشتغال پایدار و توانمندسازی معلولان دانست و اظهار داشت: رویداد ملی «حرکت با برکت» به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت به دنبال شناسایی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر در حوزه اشتغال‌زایی برای افراد دارای معلولیت است.

ابهت، برگزاری این رویداد را با هدف جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و دانش‌بنیان در حوزه کارآفرینی افراد دارای معلولیت، افزایش اشتغال معلولان، بهبود تولید و سرمایه گذاری بر روی این طرح‌ها عنوان کرد.
او افزود: این رویداد همچنین فرصتی برای فعالان و ایده‌پردازان استان یزد است تا ایده‌ها و طرح‌های خود را در حوزه اشتغال افراد دارای معلولیت به سرمایه گذار ارائه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد خاطر نشان کرد: طرح‌ها و ایده‌های رسیده به رویداد «حرکت با برکت» از طرف داوران ارزیابی و طرح‌های برگزیده همزمان با ۲۱ آذر روز جهانی معلولان معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند طرح و برنامه‌های پیشنهادی خود را برای ارائه به سرمایه گذار در سامانه event.barkat.ir ثبت کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۳۴۶۸۸۸۸ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.