فیلم تلویزیونی «چیدا» در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تولید و آماده پخش از شبکه‌های استانی و سراسری شد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم تلویزیونی «چی دا» (مثل مادر) روایت دختری است با پدر و مادری اصالتاً روستایی که در پایتخت زندگی می‌کنند.

یوسف افشار نیا افزود: مادر خانواده برای یک مسأله کاری، قصد سفر به خارج از کشور را دارد و چی دا را باید به شهرستان و در یکی از روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری نزد مادربزرگ خود بگذارد که در روستا اتفاقاتی برای دختر رخ می‌دهد.

وی گفت: "چی دا" در روستا با دو دختر به نام‌های راضیه و ریحانه که با بی بی در ارتباط هستند و به وی کمک می‌کنند دوست می‌شود.

بر سر دو راهی رفتن به تهران یا ماندن در روستا پیش مادربزرگ، مشکلات و چالش‌هایی برای چی دای داستان روی می‌دهد.

افشار نیا اظهار داشت: خانه مادربزرگ به دلیل جایگاه مناسبی که دارد مناسب بوم گردی است و به همین دلیل، دو خلافکار به نام‌های جهان و هوشنگ، قصد ربودن چی دا را دارند تا بتوانند این خانه را از چنگ آن‌ها درآورند. هوشنگ که آدم ساده‌ای است بدون اطلاع، چیدا را می‌دزدد و ادامه ماجرا.


بیشتر بخوانید


یوسف افشاری نیا افزود: تهیه کننده اشکان حاج حسنی، کارگردان شهرام عبدلی، مدیر فیلمبرداری عبدالله عبدی نسب، منشی صحنه آرزو قربانی، مدیرصدابرداری ابوالفضل حاج محمد حسینی، دستیار کارگردان و برنامه ریز امیرحسین ضیاء، طراح صحنه و لباس احمد حیاوی و نگار فرج پور، عکاس سمیرا تاکی، مدیرتولید مهدی حاج حسنی، گریمور یاسمن میوه چیان، بازیگران: نگین حسینی (چی دا)، مجید شهریاری، شهرام عبدلی، سعیده عرب، علی عطایی، هلن جوکار، اسفندیار حاج حسنی، حسنا قبادی، نرگس خسروانی، مهدی حاج حسنی، احمد حیاوی و جواد قنبری هستند.

وی گفت: این تله فیلم در شهرکرد، شهرستان سامان و روستا‌های تاریخی یاسه چاه و دشتی ضبط گردید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار